כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"אתם לא באים לקראתנו"

פרסום ראשון: עימות בוועדת שרים בין השר לוין ליועץ שר השיכון

פרסום ראשון: עימות בוועדת שרים סביב הצעת החוק המבקשת להבטיח את זכויות המפונים ממתחם כפר שלם. במשרד השיכון טענו כי יש לדחות את החוק. לוין זעם על בבצ'יק: "זה בהסכם הקואליציוני". בבצ'יק: "גם חוק הגיוס והרפורמה המשפטית בהסכם הקואליציוני"

פרסום ראשון: עימות בוועדת שרים בין השר לוין ליועץ שר השיכון
יריב לוין/מוטי בבצ'יק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: במהלך ישיבת ועדת שרים לענייני חקיקה התפתח עימות בין סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין לבין מוטי בבצ'יק, יועצו של שר הבינוי והשיכון, יצחק גודלקנופף סביב הצעת החוק של ח"כ קטי שטרית המבקש להבטיח את זכויות המפונים ממתחם כפר שלם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הדיון טענו במשרד השיכון שהם בעבודה מול המציעה ויש לדחות את החוק.

שר המשפטים יריב לוין ביקש להעביר בכל זאת את החוק ואמר כי "זה בהסכם הקואליציוני".

לוין: זה חשוב לנו מאוד. מה זה ייתן לדחות בעוד שבוע? קצת רגישות. גם לי יש צרכים. סיעה של 32 מנדטים, בקושי פעם ב מביאה משהו שחשוב לה. כל היום אנחנו עוסקים בחקיקה שחשובה לשותפים ובצדק. פעם אחת גם משהו שחשוב לנו. מה אנחנו מבקשים, להעביר אותו בקריאה טרומית? כדי שבינתיים אתם תדונו? בשום אופן לא? כדי שהציבור שלנו עד הסוף יהיה מתוסכל וכועס? זה נמצא בתוך ההסכם הקואליציוני. אז מה יקרה אם זה יעבור בקריאה טרומית? מה יקרה?

יועץ השר, מוטי בבצ׳יק: "גם חוק הגיוס והרפורמה המשפטית בהסכם הקואליציוני".

יריב לוין זעם: "גם לנו יש צרכים אנחנו סיעה עם שלושים ושנים חברים ועסוקים כל הזמן בצרכים של השותפים אתם לא באים לקראתנו".

בבצ'יק: "אם מדברים על ההסכם הקואליציוני יש עוד כמה דברים שאתם לא עושים שם".

במהלך הישיבה הוסיף בבצ'יק: "ישבנו, סיכמנו איתם, ישבנו עם התושבים ביחד". לוין: מוטי, בחייך, ישבתם, סיכמתם. גם אנחנו קיימים. בבצ'יק: לא הבנתי. עם האנשים שלכם ישבנו. עם קטי שטרית.

לוין: "אז אתם לא מסכימים, ואני מודיע לך שזה מתגלגל אליי. לא מבין את זה. זה לא בסדר. אני אדחה את זה בעוד שבוע, בלית ברירה, ואחטוף ביקורת וכעס מוצדקים מאוד".

בסופו של דבר הדיון נדחה בשבוע.

ועדת שרים לחקיקה יצחק גולדקנופף מוטי בבצ'יק קטי שטרית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד