כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נרשמו תקלות

הרכבת הקלה תצא בזמן? האיום שמציבים הנהגים

ביממה האחרונה התבשרנו על הפעלתו סוף סוף של הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, אולם יתכן ושוב ההפעלה לא תצא לפועל ביעד המתוכנן מכיוון שהנהגים דורשים הסכם שכר שונה ומאיימים בשביתה

הרכבת הקלה תצא בזמן? האיום שמציבים הנהגים
הרכבת הקלה בגוש דן צילום: עומר פיכמן, פלאש 90

ברקע הבשורה כי הקו האדום של הרכבת הקלה יופעל עוד החודש, יתכן עיכוב נוסף ממקור בלתי צפוי צפוי. לפי דיווח של העיתונאי שרון עידן ב'כאן 11', נהגי הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן מאיימים שאם לא יעלו את שכרם, הם לא יפעילו את הרכבת. האיום מגיע לאחר הודעת גורמים במשרד התחבורה אתמול כי התקבלו אישורי הבטיחות והקו שאמור לחבר את בת ים לפתח תקווה ייצא לדרך במהלך החודש הנוכחי.

נציגי הנהגים אמרו ל'כאן חדשות' כי עד לשלב זה לא נחתם מולם הסכם שכר חדש, והם פועלים לפי הסכם ישן שהתאים לתקופת ההתלמדות. הם מוסיפים ואומרים כי גורמים שונים מפעילים עליהם לחץ לחתום על יציגות, בכדי לרוקן מתוכן את יכולתם לשבות ולא להפעיל את הקו.

בנוסף - בשבוע החולף נרשמו שלוש תקלות משמעותיות בקו, שהשביתו את המערך כולו, במקרה מסוים מעל שעתיים. למרות אישור הבטיחות שניתן - גורמים המפעילים את הקו מתריעים כי התקלות ממשיכות ובאופן משמעותי.

בנת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) עדיין לא מסרו תגובה בדבר איומי הנהגים או התקלות.

הקו האדום, שהיה אמור להיפתח כבר ב-30 בנובמבר בשנה שעברה, משתרע לאורך 24 קילומטרים וחולף על פני 33 תחנות בערים פתח תקווה, רמת גן, בני ברק, תל אביב, יפו ובת ים.

הקו האדום הרכבת הקלה גוש דן נהגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד