א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
המצב הביטחוני

נתניהו יקיים הערכת מצב; זו ההנחייה שקיבלו בליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים הערכת מצב טלפונית עם ראשי מערכת הביטחון. לחברי הכנסת של הליכוד נאמר כי "מדובר בפעולה נרחבת ולא במבצע"

נתניהו יקיים הערכת מצב; זו ההנחייה שקיבלו בליכוד
בנימין נתניהו צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

פעולת צה"ל בג'נין: ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים בצהריים (שני) הערכת מצב טלפונית עם ראשי מערכת הביטחון. הערכת המצב תתקיים בשעה 13:00.

בתוך כך, חברי הכנסת של הליכוד קיבלו הבוקר מדוברות המפלגה מסרים לראיונות בתקשורת על המבצע בג׳נין: "נושאים תפילה לשלום החיילים, אשר מסכנים את חייהם בשמירה על ביטחון המדינה", נכתב. אך הודגש כי, "מדובר בפעולה נרחבת ולא במבצע".

עוד במסרים לח"כים: "כפי ששינינו את המשוואה מול חמאס בשומר חומות, כפי ששינינו את המשוואה מול הגא"פ במגן וחץ, כך גם הפעם נשנה את המשוואה מול קיני הטרור בג'נין.

עד רגע זה בוצעו תקיפות מהאוויר, מעצר מבוקשים, חיסול מחבלים והשמדת מפקדות ומעבדות טרור. המטרה היא לסיים את תפקיד של ג׳נין כעיר מקלט לטרור".

על ההחלטה לצאת פעולה נכתב: "ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט החליטו על היציאה לפעולה לפני 10 ימים, בשיתוף של כלל ראשי זרועות הביטחון.

בג'נין גדל דור שלם שלא מכיר את כוחו של צה"ל, הגיע הזמן לתת להם תזכורת. זרועו הארוכה של צה"ל תגיע לכל מי שיסכן את מדינת ישראל ואזרחיה".

על אי כינוס הקבינט: "לא כל סיכול ופעולה דורשים כינוס קבינט, במיוחד לא אלו שיש בהם צורך בשמירה על סודיות".

בעקבות המצב הביטחוני מסתמן כי לא תיערך היום ישיבת סיעה של הליכוד בכנסת.

הליכוד המבצע בג'נין בנימין נתניהו מבצע בית וגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד