כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פרסים יוצאי דופן

"כל הברכות האלה": זה מה שצפוי בהילולא הגדולה של האור החיים הקדוש

מחר  תתקיים ההגרלה הגדולה של מוסדות מעיין רשב"י על פרסים יוצאי דופן • המשתתפים יזכו לברכת גדולי הדור ובזכותו של האור החיים הקדוש אשר ימליץ בעדם 

"כל הברכות האלה": זה מה שצפוי בהילולא הגדולה של האור החיים הקדוש
הגר"מ מאזוז שליט"א צילום: Flash90

זה מכבר מוסדות מעיין רשב"י הפכו לממלכה אדירה של תורה וחסד, המאירה אבוקה עצומה של אור הצפון, אור הצפון לצדיקים מסולאים, אשר לומדים, מעצימים ומרוממים את תורתו של הרשב"י הקדוש במקום הקדוש והטמיר שלו בפקיעין. שם נוסדה לה רשת ישיבות בין הזמנים עם מאות לומדים, אלפי שעות לימוד, אין ספור סיומי מסכתות ועשרות שיעורי תורה לקרובים ולרחוקים!

כעת, נוצרה הזדמנות פז לקחת חלק בזכויות הרבות של המוסדות ולסייע לעמל התורה והמצוות הרב. לקראת הילולת אור החיים הקדוש, הרשת מקיימת הגרלות ענק, כאשר הפרס המרכזי הוא משכורת לשנה, כאשר בכל חודש יופקדו 5000 שקלים חדשים לחשבונו של הזוכה! כמו כן יוגרלו שני כרטיסי טיסה זוגיים לקברי הצדיקים באירופה וכן התקיימו הגרלות בונוס על מגוון ענק של פרסים מפתיעים.

משתתפי ההגרלה יזכו לברכות גדולי הדור, ביניהם: הגר"מ מאזוז, הגרמ"ש עמאר, הגר"מ מאיה, הגר"ד יוסף, הגר"ש מחפוד ועוד רשימה גדולה ומכובדת של רבנים וראשי ישיבות.

התורמים יזכו להיות חלק אינטגרלי ממערכת חסד מופלאה התומכת במאות משפחות, עם סלי מזון במהלך השנה ולפני החגים בהיקפים חסרי תקדים!

ההגרלה המפוארת והיוקרתית, אינה מזכה אך ורק בכרטיס הגרלה, אלא גם בכרטיס כניסה לגן עדן וכן להפוך שותף עם רשב"י הקדוש, בתורתו הקדושה, במעשי החסד והצדקה שנזקפים לזכותו הטהורה.

לחצו כאן והשתתפו בהגרלות הגדולות>>>

הרב מאזוז אור החיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד