א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"אני מעודכן כל הזמן"

לפיד: "מטרת הפעולה אינה להחליש את הרשות הפלשתינית"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה למצב הביטחוני ואמר: "זוהי פעולה מוצדקת והכרחית, שיצאה לדרך בסיוע מודיעין איכותי ומדוייק". לפיד הוסיף: "אני מעודכן כל הזמן, נקבעה פגישת עדכון עם רה"מ לשבוע הבא"

לפיד: "מטרת הפעולה אינה להחליש את הרשות הפלשתינית"
יאיר לפיד בפתח ישיבת הסיעה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ׳יש עתיד׳ למבצע בג'נין ואמר: "אני מחזק את ידי כוחות הבטחון הפועלים כעת באזור מחנה הפליטים בג'נין. זוהי פעולה מוצדקת והכרחית, שיצאה לדרך בסיוע מודיעין איכותי ומדויק על תשתיות הטרור בג'נין והמעורבות האיראנית במימון וסיוע לטרור".

לפיד הוסיף: "ישראל לא תאפשר בניה של מערך רקטי בגדה. ישראל תפגע במעבדות שבהן מייצרים מטעני נפץ לפיגועים עתידיים. ישראל תפגע בהתארגנויות טרור ובפעילי טרור עוד לפני שייצאו לפיגועים ברחבי יהודה ושומרון, על צירי התנועה, וגם בתוך המדינה.

צה"ל וכוחות הבטחון יעשו ככל שביכולתם כדי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים במהלך הפעולה, וכדי לסיים אותה במהירות וביעילות, אבל הפעולה תמשך עד שיושגו המטרות במלואן".

לטענת לפיד: "מטרת הפעולה הזו אינה לפגוע ולהחליש עוד יותר את הרשות הפלשתינית. גם ראש הממשלה הנוכחי, גם אני לפניו, אמרנו חזור ואמור: לישראל אין עניין למוטט את הרשות הפלשתינית, אלא דווקא לחזק אותה, אבל אם הרשות לא רוצה שנפעל בשטחה, עליה לפעול בכוח כדי למנוע התארגנויות טרור.

אני קורא מפה לקהילייה הבינלאומית: לפני שאתם פוצחים במקהלת הגינויים האוטומטית, תסתכלו על 28 נרצחי הטרור של החודשים האחרונים. על מאיה ורינה די, על הלל ויגל יניב, על יעקב פלאי בן השש ואשר פלאי בן השמונה. מדינת ישראל לא תעמוד מנגד כשילדינו נרצחים.

אני נושא מפה תפילה לשלום לוחמי צה"ל, המשטרה והשב"כ, אשר מגינים על חיי כולנו. שובו בשלום לבסיסכם ולבתיכם. אמן", אמר.

בהמשך עדכן ראש האופוזיציה כי הוא מעודכן כל העת במצב הביטחוני. "אני מעודכן כל הזמן, נקבעה פגישת עדכון עם רה"מ לשבוע הבא", אמר.

יאיר לפיד הרשות הפלשתינית ג'נין המבצע בג'נין מבצע בית וגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד