כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מאשר את הפרסום ב'בחדרי'

גפני: "עומדים על כך שילדי מוסדות הפטור יקבלו התקציב של קייטנות החופש"

יו"ר ועדת הכספים משה גפני אישר היום את הפרסום ב'בחדרי חרדים' ואמר: "אמרתי אתמול לראש הממשלה בישיבת ראשי הקואליציה שאנחנו עומדים על כך שילדי מוסדות הפטור יקבלו את התקציב המלא של קייטנות החופש הגדול". גפני הבהיר "לא נסכים במשמרת הזאת שהרכבת תעבור ואנחנו נשאר על הרציף"

גפני: "עומדים על כך שילדי מוסדות הפטור יקבלו התקציב של קייטנות החופש"
נתניהו וגפני צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אישר היום (שני) את הפרסום ב'בחדרי חרדים' ולפיו במהלך ישיבת ראשי הקואליציה פנה אל ראש הממשלה נתניהו בעניין מימון הקייטנות בחופש הגדול של מוסדות הפטור ודרש כי העניין יוסדר.

גפני אמר בכנס יום העצמה והוקרה לאלפי הגננות והסייעות של 'רשת הגנים' המתקיים בבנייני האומה בירושלים: "אמרתי אתמול לראש הממשלה בישיבת ראשי הקואליציה שאנחנו עומדים על כך שילדי מוסדות הפטור יקבלו את התקציב המלא של קייטנות החופש הגדול ואת תוכנית העשרה של מוסדות הפטור. אנחנו גם עומדים על כך שכולם יצטרפו לתכנית 'אופק חדש' להשוואת תנאי השכר של הגננות ועל העלאת שכר הסייעות.

גפני הבהיר: "לא נסכים במשמרת הזאת שהרכבת תעבור ואנחנו נשאר על הרציף. אנחנו מבקשים לשנות את כל מערכת החינוך החרדית באופן דרמטי, גם ברשתות, גם במוכש"ר, גם במוסדות הפטור וגם בגני הילדים שזה הבסיס הקיומי של החינוך החרדי".

כזכור אמש דווח ב'בחדרי חרדים' כי יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת ראשי הקואליציה על מימון הקייטנות בחופש הגדול של מוסדות הפטור כי, "סיכמנו בהסכם הקואליציוני שהחינוך החרדי לא יופלה לרעה ועד עכשיו זה לא סודר ואנחנו דורשים ועומדים על כך שזה יטופל".

גפני הוסיף: "אין שום סיבה בעולם שהתלמידים החרדים לא יזכו לתקציב הקייטנות". בעקבות דרישת גפני, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הממשלה הבטיח בתגובה להתערב בנושא ולטפל בזה.

משה גפני מוסדות הפטור בנימין נתניהו קייטנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד