כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שוחרר מבית החולים

פצוע הפיגוע בבני ברק משחזר: "צעקתי שדקרו אותי"

שעות לאחר שנדקר בפיגוע דקירה בבני ברק, האברך משחזר מבית החולים את אשר אירע: "חשבתי שהוא בא לתת לי מכות או בוקס משהו כזה. נתן לי וברח" | צפו בדבריו

פצוע הפיגוע בבני ברק משחזר: "צעקתי שדקרו אותי"
האברך בבית החולים צילום: צילום מסך

האברך הצעיר שנפצע בשעות אחר הצהריים בפיגוע דקירה בקרית הרצוג בבני ברק, משחזר הערב (שני) את השתלשלות האירועים ממיטת האשפוז בבית החולים מעייני הישועה, דקות לפני שהשתחרר לביתו בתום בדיקות.

"הלכתי ברחוב הצבי, הגיע אלי המפגע", הוא משחזר ומציין, "לא היתה לי איתו הכרות מוקדמת. חשבתי שהוא בא לתת לי מכות או בוקס משהו כזה. נתן לי וברח".

"אחרי שהוא ברח, שניה אחר כך אחזתי שאני דקור ביד. צעקתי לאנשים "דקרו אותי, דקרו אותי" ומיד התקשרתי למשטרה, היו שם גם כוחות הצלה בשטח שהיו במקרה באזור מיד טיפלו בי הכניסו אותי לקחו אותי והגעתי למעייני הישועה".

כזכור מוקדם יותר היום, אברך בשנות ה-20 לחייו תושב בני ברק נפצע בפיגוע דקירה שאירע בשכונת קרית הרצוג בעיר. הדוקר, תושב ג'נין, כבן 14, ניסה להימלט ונלכד על ידי המשטרה. האברך פונה במצב קל לביה"ח מעייני הישועה. כוחות משטרה גדולים במקום.

מאוחר יותר עצרו בלשים של המשטרה יחד עם מתנדבי ארגון 'השומרים' גם את אביו ואחיו של המחבל בחשד שסייעו לו. הועברו לחקירת שב"כ.

 

פיגוע בבני ברק פיגוע דקירה משחזר שחזור אברך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד