כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המיזם המרגש של "שערי שמועות"

יוצא דופן: חידושי התורה של הבחורים יצאו בקונטרס אישי

בישיבת 'שערי שמועות' התקיים מעמד במסגרת פרויקט 'קנין שלמה' למאות בני הישיבה שכתבו במהלך החורף האחרון חידושי תורה וסיכומי סוגיות על מסכת יבמות, מתוכם מאה תלמידים זכו להוציא לאור עולם קונטרסים אישיים על המסכת למען יעמדו ימים רבים. צפו

יוצא דופן: חידושי התורה של הבחורים יצאו בקונטרס אישי
המעמד בשערי שמועות צילום: באדיבות המצלם

מעמד מרגש ויוצא דופן התקיים אתמול (שני) בישיבת "שערי שמועות" לרגל הוצאת ספריהם של כמאה מתלמידי הישיבה, במסגרת פרויקט 'קנין שלמה' לעילוי נשמת הגאון רבי שלמה הכהן קפלן זצ"ל בניצוחו של יבלחט"א בנו הרב הגאון רבי משה צבי קפלן – מרבני הישיבה.

מאות מבני הישיבה כתבו במהלך החורף האחרון חידושי תורה וסיכומי סוגיות על מסכת יבמות, ומתוכם כמאה תלמידים זכו להוציא לאור עולם קונטרסים אישיים על המסכת למען יעמדו ימים רבים.

צוות של 7 קלדניות עמלו על הקלדות מאות ה'חבורות' ובחודש האחרון עבר הפרוייקט לידי הוצאת הספרים "מקרא" שם עברו הקונטרסים עימוד, ועיצוב מהודר עד לתוצר המרגש של קבלת הקונטרסים המודפסים.

כל קונטרס קיבל שם ייחודי אותו בחר התלמיד, חלק מהתלמידים בחרו בשם "קנין שלמה" ע"ש הפרוייקט, תלמידים אחרים קראו לקונטרס "סיכומי סוגיות" ועוד שמות רבים ויחודיים כגון: "רשפי אש" "מעדני מלך" "מאורות נתן" ועוד ועוד.

במהלך האירוע חילק ראש הישיבה הגאון רבי אריה שפירא כל מחברי הספרים באופן אישי חמישה עותקים מהודרים של הספר האישי והייחודי עם שם הספר הפרטי של אותו תלמיד.

אחד התלמידים אף בירך שהחיינו בשם ומלכות והוציא את כלל התלמידים.

ביינוש קרליבך מנכ"ל הוצאת מקרא שהדפיס את הקונטרסים אמר: "זכינו בס"ד להיות שותפים בפרוייקט חשוב כ"כ, ושמחים שב"ה יצאו הספרים בהוד והדר, לפאר ולרומם את בני התורה".

צפו בגלריה

שערי שמועות מקרא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד