כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"גלגול הבא אני שליח"

"מזעזע": הקומיקאי זועם על האישה שגירשה את החב"דניק שהניח תפילין

הקומיקאי גיא הוכמן כותב בפוסט כי הזדעזע מהתיעוד בו אישה מגרשת חסיד חב"ד שהניח תפילין לעוברים ושבים בכיכר הבימה בתל אביב. הוא מספר על התחנות בחייו שהובילו אותו להיקשר לחב"ד ולדבריו להפוך "ליהודי טוב יותר"

"מזעזע": הקומיקאי זועם על האישה שגירשה את החב"דניק שהניח תפילין
גיא הוכמן בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

הקומיקאי הישראלי גיא הוכמן מפרסם פוסט בו הוא מגנה את הישראלית שתועדה מגרשת מרחבת הבימה בתל אביב איש חב"ד שהניח תפילין לעוברים ושבים. הוכמן מפרט את האירועים בחייו שגרמו לו להיקשר לחסידות חב"ד.

"רק עכשיו הגיע אליי הסרטון בו איש חב"ד מגורש מהבימה בידי יהודייה. זה מזעזע. אני לא דתי, אבל אני מאוהב בחב"ד. וזה הסיפור:

2010: בנגקוק, תאילנד. השתחררתי מעזה לפני שבועיים, ואני כבר מסתובב בעולם פלופ ואבוד. מגיע לבית חב״ד בנגקוק, קופצים עליי איזה 200 מנדי ומרגיעים אותי. הגעתי הביתה.

2011: קוסקו, פרו. נגמר לי הכסף. הרב עופר נדלק עליי ומציע לי להיות שליח פיצה בתמורה ללינה חינם. לא מכריח אותי להניח תפילין או לשמור שבת, וזה בדיוק מה שגורם לי להצטרף אליו לקורס קבלה. 4 ימים שבהם אני לא מבין כלום כי אני בן 22 עם יכולת ריכוז של קיפוד אבל מי יודע, אולי חזרתי משם יהודי טוב יותר.

2012: קאסול, הודו, ראש השנה. 400 נרקומנים, הרב צ'ילום מברך. מדי פעם אני זורק הערות וכולם צוחקים. במקום להתעצבן, הוא מזמין גם אותי לתת ברכה. זה היה הסטנד-אפ הראשון שלי.

2013: ראשל"צ, ישראל. בית החייל המשוחרר. במשך שנה אני לא מפסיד סעודת שבת עם הרב דותן. ממשיך להתאהב במסורת. לימים הוא היה אמור לחתן אותי אבל במקום זה לקחתי רב שכונה. אני יהודי טוב, אבל בתנאים שלי.

אז תודה צדיקים, אל תתייחסו לכל שטות, אתם עושים עבודת קודש. אתם משרד החוץ האמיתי ואתם דוגמא ליהדות אוהבת ומאפשרת. ותזכרו מה אני אומר, גלגול הבא אני שליח חב"ד. בכיכר הבימה. היכן שאמא נדרסה".

הנחת תפילין חב"ד גיא הוכמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד