א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
המנוחה והנחלה

"אני מוקף באהבה שלכם": נתנאל החתן שהתגלגל ברחובות במסר לעם ישראל

"אחרי שנים שהתגלגלתי עם מזוודה אחת, ללא קורת גג וכתובת יציבה, אני מגיע בעזרת השם אל המנוחה ואל הנחלה", מודה החתן היתום לעם ישראל

"אני מוקף באהבה שלכם": נתנאל החתן שהתגלגל ברחובות במסר לעם ישראל
חתן צילום: FREEPIK

כולנו זוכרים את סיפורו של נתנאל, ששבוע לפני החתונה נאלץ לחשוף את מסכת חייו המטלטלת. "ישנתי בעזרת נשים שבוע שלם, אף אחד לא ידע, לפחות עכשיו מישהו ישמע את זעקתי". ובהירתמות מפעימה של אלפי תורמים יקרים, תתקיים שמחת נישואיו של נתנאל, ורגע לפני שהוא נכנס לאולם הוא מעביר מסר לעם ישראל:

"אתם בניתם לי בית ונתתם מכל ליבכם כדי לשמח אותי – אני בעזרת השם אתן לכם את כל ליבי ביום שמחתי. תשלחו לי את השמות שלכם, ואתפלל עליכם בעת רצון של זמן החופה לכל הישועות, בריאות ונחת. שתזכו ללוות את כל ילדיכם לחופה בשמחה!"

היו שותפים כעת בחתונתו של נתנאל>>>

סיפורו של נתנאל הגיע לשולחנם של ארבעת גדולי הדור מרן הגאון רבי דוב לנדו שליט"א, מרן הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, מרן הגאון הגדול רבי משה הילל הירש שליט"א, ומרן הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, אשר במשותף פתחו קרן מיוחדת בועד הרבנים עבורו ועבור עוד 72 יתומים אשר נישאים בשבועות אלו, ופוני אלינו בבקשת עזרה קריטית:

"באו לפנינו סיפוריהם של 73 חתונות יתומים העומדים להיכנס לחופה חסרי כל ולכן בקשנו מועד הרבנים לעניני צדקה בארה"ק להקים קרן לצרכי נישואיהם ההכרחיים." - הם כותבים במכתבם. "מצוה גדולה לשמח ליבות אומללים אלו ביום חתונתם ונבקש מכל אחד שישתדל להיות שותף בעין יפה בנישואי היתומים".

הם מבקשים מכל אחד לתרום סכום מינימלי בסך 10 שקלים ליתום, ומקדישים לתורמים ברכה מיוחדת חתומה בכתב יד קודשם:

"יהי רצון שתזכו לנחת מכל צאצאיכם, ויצליחו בישיבות לגדול בתורה ויראת שמים, להינצל מפגעי הזמן הצרות והמחלות, ותעשו שמחה בביתכם בקרוב ויהי' לכם פרנסה בריווח ובנקל."

לפני בין הזמנים, כשאלפי ילדים, בחורים ואברכים יוצאים לחופשה, חשוב להתמגן בברכת התורה הצדקה, כדי להינצל מהסכנות הגשמיות והרוחניות האורבות בתקופה זו.

נשמע את בקשתו של נתנאל ושל עוד 72 חתנים וכלות יתומים, ונתמוך בהם מכל הלב>>> 

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד