כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עין לא נותרה יבשה

האדמו"ר מקוזמיר העניק תעודות לתלמידי ת"ת "אור התורה"

ילדי תלמוד תורה "אור התורה" בבית שמש התכנסו לטקס המרגש יחד עם הוריהם • לאחר מבחן פומבי מיוחד העניק האדמו"ר מקוזמיר תעודות הוקרה לתלמידים • עין לא נותרה יבשה שעה שהתלמידים שוררו "גרעמאן" מיוחד עם מילות תורה להורים

האדמו"ר מקוזמיר העניק תעודות לתלמידי ת"ת "אור התורה"
האדמו"ר מקוזמיר מעניק תעודות לתלמידים צילום: באדיבות המצלם

במעמד חגיגי ומרגש התכנסו עשרות הורי וסבי ילדי תלמוד תורה "אור התורה" בבית שמש לטקס חלוקת התעודות לתלמידים עם סיום שנת הלימודים המוצלחת, במהלכה הצליחו התלמידים לעלות ולהתעלות בסיוע הצוות החינוכי שמוסר את נפשו למען התלמידים בצורה יוצאת דופן.

המעמד שנערך באולם תלמוד התורה בבית שמש התקיים במעמד צוותי החינוך, ההנהלה וכ"ק האדמו"ר מקוזמיר שליט"א אשר אף נשא דברים במעמד וחיזק את ילדי התלמוד תורה שזוכים לסיים את שנת הלימודים בהצלחה רבתית.

ראשון הנואמים בטקס היה הרב שלום דמן, מנהלה הרוחני של תלמוד התורה אשר עושה לילות כימים למען התלמידים. בדבריו הנרגשים הוא ציין את שיתוף הפעולה הפורה בין ההורים לבין צוותי החינוך ובכך שרואים את התוצאות בשטח בסיעתא דשמיא. הוא אף הודה נרגשות לצוות החינוכי המסור שאת פירותיו המפוארים רואים היטב, "מגיע לכם את כל ההערכה וההוקרה", אמר.

לאחר מכן נשא דברים כ"ק האדמו"ר מקוזמיר אשר במשך דקות ארוכות ציין שבכדי לזכות לכתר תורה צריך למסור את הנפש. האדמו"ר שיבח את התלמידים שלא מוותרים ומשקיעים את כל כוחם ונפשם בכדי להתקדם.

את ברכת ההנהלה למעמד הביא הרב לוי אשר שיבח את ההורים המסורים בלב ונפש למען ילדיהם. לאחר מכן נערך במקום מבחן פומבי בו הפגינו התלמידים ידיעות מרשימות כאשר בסיומו העניק האדמו"ר מקוזמיר תעודות הוקרה לתלמידים.

עין לא נותרה יבשה שעה שעשרות תלמידי "אור התורה" שרו יחד "גרעאמן" ייחודי בשפת היידיש שם הם הודו בהתרגשות להורים אותם הם כה מעריכים. במילות השיר חורזו מילות בקשה לעתיד שיזכו להיות עבדי השם ויראי שמים באמת ובתמים.

עשרות ההורים והסבים הודו נרגשות לצוותי החינוך וההנהלה המסורים אשר עושים למען התלמידים בצורה יוצאת דופן ומשקיעים את כל כוחם במלאכת הקודש. המעמד נחתם בתחושה עילאית ובהתרגשות רבה, בהודאה על העבר ובבקשה לעתיד.

קוזמיר בית שמש חלוקת תעודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד