כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
תפעל כלי נשק רבים

חייל יהודי שחיסל עשרות חיילים ופוצץ טנקים נפל בקרב מול הרוסים

חייל יהודי באוקראינה בן 35 נהרג בקרב מול הרוסים. החייל קיבל מדליות מהמפקד העליון של הכוחות המזוינים של אוקראינה על הגנת ישובים במזרח אוקראינה שם נהרג. באוקראינה דווח כי הוא היה אחראי לחיסול כוחות רוסים רבים

חייל יהודי שחיסל עשרות חיילים ופוצץ טנקים נפל בקרב מול הרוסים
ליאוניד דמיטרוביץ' קרסנוב הי"ד צילום: צבא אוקראינה

ליאוניד דמיטרוביץ' קרסנוב, חייל אוקראיני - יהודי, בנה של מנהלת בית הספר היהודי, אולניה לאונידיבנה קרסנובה, מדנייפרו, נהרג בקרבות מול הרוסים.

החייל לקח חלק בהגנה על יישובים באזורי לוהנסק ודונייצק. נפילתו של החייל בן ה-35 דווחה באתר הקהילה היהודית של דנייפרו, גורמים בקהילה היהודית ספדו לחייל הגיבור, וציינו כי הוא זכה במספר מדליות ביניהן 'מדליית הזהב' החשוב של הכוחות המזוינים של אוקראינה.

באדיבות צבא אוקראינה.

באתר הקהילה היהודית ספדו לחייל וכתבו: "הקהילה היהודית של דנייפרו מביעים את תנחומים העמוקים לאלנה ליאונידיבנה, כמו גם לכל קרובי המשפחה והחברים של המנוח, ברוך דיין האמת, נשמתו של ליאוניד דמיטרוביץ' בְּגַן עֵדֶן תְּהֵא מְנוּחָתו, לָכֵן בַּעַל הָרַחֲמִים יַסְתִּירֵהוּ בְּסֵתֶר כְּנָפָיו לְעולָמִים וְיִצְרר בִּצְרור הַחַיִּים אֶת נִשְׁמָתו ה' הוּא נַחֲלָתו וְיָנוּחַ בְּשָּׁלום עַל מִשְׁכָּבו".

חבריו סיפרו כי הוא "שלט בכלי נשק רבים, הוא קיבל מדליות מהמפקד העליון של הכוחות המזוינים של אוקראינה על הגנת הישובים במזרח שם נהרג". עוד סיפרו חבריו כי היו לו את "הכישורים לשלוט בכל כלי הנשק, ממקלע ועד מערכת טילים ניידת נגד טנקים". הם הוסיפו כי הוא חיסל כ-20 כלי רכב וטנקים עם חיילים רוסים, ונטרל שיירות רוסיות וחיסל הרבה חיילים רוסים. חבריו ספדו לו: "כבוד להורים שגידלו בן ראוי, אנחנו זוכרים את כולם, ננקום", כך אמרו חבריו ביחידת K-2.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיילים יהודים חייל נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד