י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לראשונה מאז מגן וחץ

הופר השקט הלילי: חמישה שיגורים מעזה; כולם יורטו בהצלחה

מטח של חמש רקטות שוגר הלילה לעבר יישובי עוטף עזה לראשונה מאז מבצע 'מגן וחץ'. כל החמש יורטו בהצלחה על ידי לוחמי ההגנה האווירית. הירי מתבצע ברקע סיומו של מבצע 'בית וגן' בג'נין. צה"ל הגיב בתקיפת יעדי טרור המשתייכים לארגון חמאס ברצועת עזה | לילה מתוח בעוטף

יירוטים בזמן מבצע מגן וחץ
יירוטים בזמן מבצע מגן וחץ צילום: מנחם גולדווג

שעות ספורות לאחר צאת הכוחות מג'נין בסיומו של מבצע 'בית וגן', הופר השקט הלילי ביישובי עוטף עזה עם הישמע אזעקת צבע אדום בשעה 01:34 בשורת יישובים סמוכי הגבול.

דובר צה"ל אישר כעבור דקות כי זוהו חמישה שיגורים לעבר שטח ישראל וכי כולם יורטו בהצלחה על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

מדובר בהפרת הסכם הפסקת האש שהושג בסיומו של מבצע 'מגן וחץ' שנפתח בליל ל"ג בעומר והסתיים יומיים לאחר מכן עם שישה מחוסלים מקרב הנהגת ה'גיהאד האסלאמי.

בתגובה, צה"ל תקף אתר תת-קרקעי לייצור אמצעי לחימה ואתר לייצור חומרי גלם רקטיים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר אתר תת-קרקעי לייצור אמצעי לחימה אשר נמצא בשימוש מחלקת הכימיה של ארגון הטרור חמאס ואתר לייצור חומרי גלם רקטיים של הארגון. התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטות הלילה משטח רצועת עזה לשטח ישראל.

תקיפה זו מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של ארגון הטרור חמאס. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה והוא זה שישלם על מחיר ההפרות הביטחוניות נגד מדינת ישראל".

‏למרות הירי הלילה, בעוטף עזה שומרים הבוקר על שגרה ואין שינוי בהנחיות לתושבים - קייטנות בתי הספר של החופש הגדול יתקיימו כרגיל בשדרות וצוותי החינוך ערוכים לפתוח את היום בשיח רגשי ולתת מענה לצרכים שיעלו מהילדים.

אזעקת צבע אדום עוטף עזה מבצע בית וגן מבצע מגן וחץ המבצע בג'נין שיגור רקטות ירי רקטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד