כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ההטבות החדשות ותנאים מפליגים לעובדי גלידות שטראוס

במסגרת הסכם קיבוצי שיחול על כ-300 עובדי המפעל בעכו, ייהנו העובדים מתלושים לחנות המפעל, שי לחגים, מענקי פרישה לפנסיה, נופש שנתי, ביגוד ותנאים סוציאליים נוספים | יו"ר מרחב גליל-מערבי בהסתדרות, אשר שמואלי: "ההסכם מיטיב עם העובדים ומשמר את רמת השכר בחברה, בעיקר בתקופה זו"

ההטבות החדשות ותנאים מפליגים לעובדי גלידות שטראוס
pixabay

ההסתדרות, הנהלת "גלידות שטראוס" שבבעלות 'יוניליוור' ונציגות העובדים חתמו הבוקר (שלישי) על הסכם קיבוצי חדש לעובדי מפעל גלידות שטראוס בעכו. תוקפו של ההסכם לארבע שנים עד תום שנת 2026, והוא יחול על כלל עובדי המפעל למעט המועסקים בחוזים אישיים. כמו כן, ישולמו לעובדים ההפרשים המתחייבים ויחולו תנאי ההעסקה רטרואקטיבית, מתחילת שנת 2023.

במהלך תקופת ההסכם יינתנו לעובדים תלושים לרכישה בחנות העובדים בגובה 1,600 ש"ח, ובנוסף יקבלו תלושי שי לחג בסך 1,200 ש"ח. בנוסף יזכו העובדים למימון נופש שנתי לעובדים בסך 2,200 ש"ח לכל שנה, ביגוד לזכאים בסך 1,400 ש"ח, תוספת שכר מפעלית של 3.1% כל שנה ותוספות שכר סלקטיביות בהמלצת הדרג המנהל בסך 1.4%.

עוד בעיקרי ההסכם:

> מענק פרישה לעובדים היוצאים לפנסיה בגובה ארבע משכורות חודשיות.
> תקציב סיוע לעובדים במקרה אסון בסך 60,000 ש"ח.
> השתתפות הנהלה בקופת הוועד 170,000 ש"ח כל שנה
> 70,000 ש"ח השתתפות הנהלה בפעילות רווחה.

יו"ר מרחב גליל-מערבי בהסתדרות, אשר שמואלי הגיב ואמר כי "מדובר בהסכם מצוין המבטיח אופק כלכלי, תעסוקתי ויציבות לעובדי המפעל וכן להנהלה. הוא מעניק מעטפת שרואה את העובדים, מיטיב עמם ומשמר את רמת השכר בחברה גם בתקופה הלא פשוטה שכולנו חווים. אני מודה לכל מי שלקח חלק בגיבוש ההסכם, לוועד העובדים ולהנהלת גלידות שטראוס, ובטוח כי כולם ייהנו מפירותיו".

לדברי יו"ר ועד עובדי "גלידות שטראוס", יוסי רוזן: "ההסכם מכניס רוח חדשה בעובדי גלידות שטראוס, ומראה כי ההנהלה שמה בראש סדר העדיפויות את תנאי העסקתם. אני שמח שמצאנו שפה ודרך משותפת שהביאו אותנו לחתום על הסכם המשפר את תנאי העובדים ומקנה לכולנו קרקע יציבה ובטוחה. תודות ליו"ר המרחב בהסתדרות, אשר שמואלי וצוותו על הסבלנות, הייעוץ והסיוע, ולהנהלת החברה על שיתוף הפעולה והאוזן הקשבת".

הסכם קיבוצי גלידות שטראוס ההסתדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד