כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מהומה על מאומה

העיתונאי יוצא להגנת פינדרוס: "הוא זרק בדיחה"

אחרי ש'כוח קפלן' טען שפינדרוס "מהווה סכנה ברורה ומוחשית לציבור הרחב", כתב גל"צ ששמע את המילים מפיו בשעת מעשה טוען שהדברים אכן נאמרו בציניות תוך כדי שחרור בדיחות בזו אחר זו

העיתונאי יוצא להגנת פינדרוס: "הוא זרק בדיחה"
יצחק פינדרוס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שאמש פרסמנה כתבת 'חדשות 12' דפנה ליאל תיעוד של חבר הכנסת יצחק פינדרוס מתבטא כנגד המוחים בנתב"ג ואומר "צריך לגמור אותם", הכתב הפוליטי של גל"צ, שחר גליק מתייחס וטוען שנעשה לחבר הכנסת עוול.

גליק מספר: "הייתי בוועדת החוקה היום. הקטע המצולם של פינדרוס הוא חלק קטן משיחה ארוכה עם עטרה גרמן (כתבת מקור ראשון. ק.ע.) ואיתי. הוא לא בא לגמור אף אחד. הוא הגיע באווירה מבודחת ולא הפסיק לשחרר בדיחות. בחלק שפורסם מופיע חצי משפט שלו מתוך עקיצת הפוך על הפוך כאילו ה"מתנחלים הפאשיסטים" הם אלו שחסמו את נתב"ג".

"לפני כן, מספר כתב גל"צ על פינדרוס, "הוא זרק בדיחה לפעיל מחאה שישב בצד על בחורי ישיבות מפגינים, חצי דקה אחר כך סגר עם טיבי "דיל" על מינוי כשר לשוויון חברתי. זו הייתה שיחה צינית לחלוטין. אני האחרון שיגן על פוליטיקאי סתם. פרסמתי בעצמי אמירות הרבה פחות מחמיאות של פינדרוס בעבר. אבל במקרה הזה זה פשוט לא הכיוון".

מעורר סערה > הח"כ החרדי על המפגינים שחסמו את נתב"ג: "צריך לגמור אותם"

פינדרוס נשמע אומר בתיעוד שפורסם ב'חדשות 12': "ראית מה עשו המפגינים בנתב"ג? מזכיר את התקופה של פייגלין. מה זה הדבר הזה? פאשיסטים, צריך לגמור אותם", כך כשהוא לא יודע שהוא מוקלט.

ח"כ פינדרוס מסר בתגובה לאחר מכן: "זה נאמר בציניות שכן היחס היה אחר לו היו אלה מתנחלים".

מובילי המחאה נגד הממשלה שמכנים עצמם 'כוח קפלן' מסרו בתגובה: "הגיע הזמן שהיועמ"שית תורה לחקור אותו על שורה של אמירות שקוראות לאלימות. פינדרוס מהווה סכנה ברורה ומוחשית לציבור הרחב".

יצחק פינדרוס בדיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד