כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ספג תגובות סוערות

איש השמאל על חיסול המחבל: "עבירה פלילית"

יריב אופנהיימר פרסם תיעוד של נטרול המחבל וטען כי האזרח האמיץ שחיסל אותו בעצם עבר עבירה פלילית. מאות תגובות זועמות רשמו עיתונאים, מובילי דעה וסתם אזרחים שהתקוממו לשמע הדברים

איש השמאל על חיסול המחבל: "עבירה פלילית"
חיסול המחבל צילום: מתוך הסרטון

איש השמאל, יריב אופנהיימר גרר עליו תגובות סוערות בעקבות תגובתו לתיעוד שבו נראה אזרח מנטרל ביריות את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה בתל אביב.

אופנהיימר פרסם את התיעוד בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "פיגוע נורא. חובתו של נושא נשק לנטרל את הסכנה. אבל", לדברי אופנהיימר, "הירייה השניה גבולית, הירייה השלישית, במדינת חוק, היא עבירה פלילית".

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים.

התגובות לדבריו היו סוערות. כתב 'חדשות 13' יוסי אלי הגיב לו: "מחבל! כמעט רצח מלא אזרחים, האיש הזה גיבור! דינו של מחבל מוות, אפס רחמים. מלא תרחישים אפשריים: חגורת נפץ, אקדח כיס, עוד סכין… להמשיך למה הציוץ שלך מטורלל???".

הקומיקאי גיא הוכמן הגיב ליריב אופנהיימר וכתב: "חובתו? הוא חייב לך משהו? תגיד תודה שהציל חיים של אחינו. איש נורא, צריך להקיא אותך מאיתנו".

עורך 'בחדרי חרדים' לשעבר, אברהם גרינצייג תהה: "אתה באמת מצפה שאזרח בסיטואציה כזו יוכל לשקול בחלקיקי שניה האם התזוזה של המחבל מסוכנת ועד כמה? איבדת לגמרי קשר עם המציאות?".

היועץ והאסטרטג ארי גלהר הגיב גם הוא לציוץ ושאל את אופנהיימר: "לקח לך זמן ומאוד מפתיע אותי שאתה היחיד בינתיים שמעלה זאת ואפילו אתה לא מעלה דרישה לעצור אותו לאן הידרדר המוסר שלך?".

עוד מאות תגובות זועמות ותקיפות פורסמו לציוץ המקומם וההזוי של איש השמאל שחס על חייהם של מחבלים.

לסיום, בנימה אישית - מבלי להיות מומחה בדין הפלילי, ניתן לראות שהמחבל ממשיך לזוז ומנסה לקום כדי להמשיך לפגע, כך שנראה כי היריות כולן היו מוצדקות אחת אחת.

יריב אופנהיימר עבירה פלילית חיסול מחבל נטרול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד