ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"הלב כואב"

במערכת הפוליטית סופדים ללוחם הי"ד שנהרג בג'נין

במערכת הפוליטית סופדים ללוחם צה"ל שנהרג אתמול במהלך המבצע כנגד תשתיות הטרור במחנה הפליטים ג'נין. שר הביטחון גלנט: "ליבי ומחשבותיי עם משפחתו". לפיד: "מבקש לשלוח ניחומים להוריו, לאחיו ואחיותיו ולחברים ליחידה בשעתם הקשה ביותר"

במערכת הפוליטית סופדים ללוחם הי"ד שנהרג בג'נין
מבצע בית וגן בג'נין צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

במערכת הפוליטית סופדים ללוחם צה"ל דוד יהודה יצחק הי"ד שנהרג אתמול בערב (שלישי) במהלך המבצע כנגד תשתיות הטרור במחנה הפליטים ג'נין, בעת יציאת הכוחות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "בשם כל אזרחי ישראל, רעייתי שרה ואני שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של לוחם צה"ל, רב-סמל דוד יהודה יצחק ז"ל, שנפל במהלך פעולת צה״ל בג׳נין.

‏דוד גדל והתגורר בבית אל והיה לוחם מוערך ביחידה המובחרת אגוז. ‏יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד".

שר הביטחון יואב גלנט מסר: "ליבי ומחשבותיי עם משפחתו של רב-סמל דוד יהודה יצחק ז״ל, לוחם אגוז שנפל בחילופי אש במהלך פעילות צה״ל בג׳נין. הוקרה והערכה למפקדי ולוחמי צה״ל ושב״כ על ביצוע למופת של משימתם לגדיעת מפעל הטרור בג׳נין. נרדוף ונשיג את אויבנו".

השר יואב בן צור מסר: ״מבכה מרה את נפילתו של לוחם סיירת אגוז שנלחם בחירוף נפש מול מעוזי הטרור בג'נין למען ביטחונה של ישראל, מלח הארץ, רב - סמל דוד יהודה יצחק הי״ד, שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו היקרה ומשתתף באבלם הגדול״.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מסר: "בוקר עצוב הלב כואב. רב-סמל דוד יהודה יצחק, לוחם אגוז, בנם הבכור של משה ואמונה, נפל אמש בפעילות המבצעית בג׳נין. מבקש לשלוח ניחומים להוריו, לאחיו ואחיותיו ולחברים ליחידה בשעתם הקשה ביותר, שלא תדעו עוד צער. תהיו חזקים. יהי זכרו ברוך".

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ: "רס"ל דוד יהודה יצחק נפל בהגנה על הבית. נפל בהגנה על אזרחי ישראל מול טרור רצחני. נפילתו היא חלק מהמחיר הכבד שאנו משלמים כחברה וכפרטים כדי להבטיח את ביטחוננו. תנחומיי הכנים למשפחתו ואוהביו, יהי זכרו ברוך".

מבצע בית וגן ג'נין יואב גלנט יאיר לפיד בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד