י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המבצע בג'נין

גלנט: "מושיטים יד לשלום, מי שינסה לפגוע - יפגע"

שר הביטחון יואב גלנט התייחס לפעילות צה"ל בג'נין ואמר: "הלוחמים הגיעו לעשרות מקומות שבהם הקימו המחבלים בג'נין מארגונים שונים מפעל של ייצור טרור". גלנט הוסיף: "אנחנו מושיטים יד לשלום ולחיים של שותפות לכל אחד"

גלנט: "מושיטים יד לשלום, מי שינסה לפגוע - יפגע"
השר יואב גלנט צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, השתתף הבוקר (רביעי) בישיבת ועדת העבודה והרווחה והתייחס לפעילות צה״ל בג׳נין ולנפילת הלוחם רב סמל דוד יהודה יצחק הי"ד.

גלנט אמר: "שולח את תנחומיי למשפחתו של רב סמל דוד יהודה יצחק ז"ל, לוחם ביחידת אגוז, תושב בית אל, שנהרג הלילה בסיום המבצע. הבשורה הקשה על נפילתו במבצע מגיעה בסיומו של מבצע מוצלח, מדויק, נועז של לוחמי צה"ל במסגרתו פעלו 2 חטיבות במרחב ג'נין".

גלנט הוסיף: "הלוחמים הגיעו לעשרות מקומות שבהם הקימו המחבלים בג'נין מארגונים שונים מפעל של ייצור טרור. מטענים, תחמושת, סוגים שונים של אמצעי לחימה - למעשה, מהמקום הזה הם זרעו מוות ברחבי יו"ש ומעבר לקו הירוק. הדבר הזה הושמד כתוצאה מפעולה נועזת של לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב.

הדרך שבה בחרנו לפעול הייתה כזו שמגיעה אל כל הנקודות שבהן נמצאים המחבלים כתוצאה ממודיעין מדויק ומצד שני, לוקחת סיכון מסוים מפני שיש צורך לזכור שבמחנה הפליטים חיים 12 אלף אזרחים ועשינו כל מאמץ והצלחנו לא לפגוע בהם, שזה דבר חשוב הן בצד ההומניטרי והן בגלל ההשלכות של הנושא".

עוד אמר גלנט: "אני רוצה להביע הערכה לרמטכ"ל, לראש השב"כ, למפקדי צה"ל וללוחמים שפעלו בשטח בצורה יוצאת דופן, דייקנות, מקצועיות ואומץ לב כפי שמצופה מהם ולומר כאן: לטרור לא יהיה מקום בו יוכל להסתתר.

כשם שפעלנו לפני חודשיים בעזה בפעולה מדויקת נגד הג'יהאד האיסלאמי, כך פעלנו נגד כל ארגוני הטרור במחנה הפליטים בג'נין ואת זה אנחנו יודעים להעתיק ולהדביק בכל מקום אחר".

לסיום אמר: "אנחנו מושיטים יד לשלום ולחיים של שותפות לכל אחד. מצד שני, מי שינסה לפגוע בילדי ואזרחי ישראל יפגוש את קיר הברזל ואת עוצמתם של צה"ל ומערכת הביטחון ויישא באחריות למעשים שלו. כך שהיחס יהיה דיפרנציאלי לחלוטין: מי שמנסה לפגוע יתקל ביד קשה, מי שידבר בפרחים יקבל בחזרה סוכריות".

יואב גלנט ועדת העבודה והרווחה מבצע בית וגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד