כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
היום התשיעי לעדות

מילצ'ן: "נתניהו אובססיבי לתקשורת" | נוני מוזס נוכח באולם בברייטון

עדותו של ארנון מילצ'ן נמשכת זה היום התשיעי בברייטון שבאנגליה והיום היא עוסקת בתיק 2000, בו גישר בין נתניהו למו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס, שבעצמו נוכח באולם. דרמה התרחשה בדיון כאשר התובעת ביקשה להסתמך על הודעותיו של מילצ'ן במשטרה ולא על דבריו בבית משפט

מילצ'ן: "נתניהו אובססיבי לתקשורת" | נוני מוזס נוכח באולם בברייטון
ארנון מילצ'ן מעיד צילום: Alex Kolomoisky/POOL

באנגליה נמשך הבוקר (רביעי) משפט נתניהו עם עדותו של איל ההון ארנון מילצ'ן. העדות נמצאת כבר ביומה התשיעי, והבוקר עוסק המשפט בתיק 2000. התיק בו מוזכר מילצ'ן כמגשר בין נתניהו לסין מוזס, לאחר שהראשון חשש מפרסומים שליליים נגדו מעל גבי המוסף שבועי של 'ידיעות אחרונות'.

עם תום החקירה הנגדית שניהלו פרקליטי נתניהו, התרחשה דרמה באולם כאשר התובעת במשפט, עו"ד ליאת בן ארי, דרשה באופן חריג להגיש את הודעותיו של ארנון מילצ'ן בחקירותיו במשטרה ולא להסתמך על דבריו בבית המשפט. לטענת בן ארי: "בין החקירה הראשית לחקירה הנגדית התגלו פערים משמעותיים במספר לא מועט של נקודות, מבקשת להגיש את כל הודעותיו של העד ואת ריענוני הזיכרון".

מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס הגיע לאולם בו מתקיים הדיון בעיר ברייטון שבאנגליה, במטרה להיות נוכח בעדותו של המיליארדר. העדות עוסקת בתיק 2000, בו נתניהו מואשם במרמה והפרת אמונים, ומוזס מואשם בהצעת והבטחת שוחד.

בעדותו היום התייחס מילצ'ן ליחסים בין נתניהו למוזס, ואמר כי "נתניהו ראה בנוני כ'אימפריית הפשע'. הוא ראה בו תקלה". לדברי מילצ'ן, "נתניהו אובססיבי לתקשורת וזה חלק מההישרדות ומהמלחמה הפוליטית שלו. מכיוון שנוני מוזס היה איל תקשורת והוא לא בדיוק החמיא לדעות הפוליטיות של נתניהו, הוא ראה בו יריב".

עו"ד עמית חדד, וציין בפני מילצ'ן כי "בחקירה הראשית לא זכרת מתי התחלת להביא סיגריות ושמפניות. אנחנו הצגנו שורת אירועים שבהם הבאת מתנות לנתניהו כשהוא עוד היה אזרח". מילצ'ן אישר זאת.

לאחר מכן נשאל המיליארדר: "גם אם נתניהו היה הופך להיות נהג אגד, היית נותן לו מתנות?". גם את זה מילצ'ן אישר.

בנוסף, מילצ'ן אמר כי ב-70% מהפעמים שנפגש עם בני הזוג נתניהו, הוא הביא סיגרים ושמפניות. על הקניות יש קבלות, שהדס קליין מסרה לידי המשטרה, אך לא ידוע כמה בפועל הועבר לבני הזוג נתניהו מתוך כלל הרכישות.

 

ארנון מילצן נתניהו נוני מוזס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד