כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לנצל כל חדשנות לקדושה

למען השלוחים: השר של הטכנולוגיה ביקר בכפר חב"ד

השר אופיר אקוניס הגיע לביקור רב רושם בכפר חב"ד שם נפגש עם יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב במטרה לטפח שיתוף פעולה בין משרד המדע, הטכנולוגיה והחדשנות ואגו"ח לטובת שלוחי חב"ד

למען השלוחים: השר של הטכנולוגיה ביקר בכפר חב"ד
השר אקוניס בכפר חב''ד צילום: באדיבות המצלם

שר המדע, הטכנולוגיה והחדשנות אופיר אקוניס ערך ביקור משמעותי כאורח אגודת חסידי חב"ד, ומטרתו לבחון הזדמנויות לשיתוף פעולה עם חסידי חב"ד.

עם הגעתו קיבל השר אקוניס קבלת פנים חמה מהרב מנחם לאטר, מנהל בית אגודת חסידי חב"ד 770. לאחר מכן ערך השר בפגישת עבודה פורייה עם יו"ר אגודת חסידי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, יחד עם הצוות המסור שלו.

מטרת המפגש הייתה לטפח שיתוף פעולה בין משרד המדע, הטכנולוגיה והחדשנות ואגו"ח לטובת שלוחי חב"ד, חסידי חב"ד והציבור הרחב.

הדיונים נסבו סביב בחינת דרכים למינוף טכנולוגיה וחדשנות בנושאי דת כדי להעצים היבטים שונים בחיי היומיום ולשפר את החוויה הכוללת שלהם.

בהתייחסו לביקור הדגיש השר אקוניס את חשיבות גישור הפער בין טכנולוגיה למסורת. לדבריו, "לאגודת חסידי חב"ד תפקיד חיוני בשימור המורשת והערכים העשירים, באמצעות רתימת כוחם של המדע והטכנולוגיה נוכל לתרום למאמציה ולהעניק להם כלים חדשים לצמיחה והתפתחות".

ראש מפעל השליחות, הרב יוסף יצחק אהרונוב הביע את תודתו על ביקורו של השר אקוניס ועל נכונות המשרד לבחון הזדמנויות לשיתוף פעולה. הוא הביע תקווה ששותפות זו, שהתחילה לפני שנים רבות תניב תוצאות פוריות שישפיעו לטובה על חייהם של חסידי חב"ד.

במשך כל המפגש הוזכרה הנהגתו הקדושה של הרבי מליובאוויטש זצ"ל לנצל כל חדשנות לקדושה, וכי הגיע הזמן ליישם את מצוות הרבי גם במשרד המדע והחדשנות הישראלי.

אופיר אקוניס כפר חב"ד יוסף יצחק אהרונוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד