י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שינוי מגמה?

לו הבחירות היו היום: תיקו בין המפלגות הגדולות

אחרי חודשים של הובלת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ כמפלגה הגדולה בכנסת, הערב בסקר חדשות 13 נרשם תיקו בין המפלגות - 26 מנדטים כל אחת. לפיד נחלש וריצה נפרדת של סמוטריץ ובן גביר לא מחלישה את השניים משמעותית

לו הבחירות היו היום: תיקו בין המפלגות הגדולות
מצביע בקלפי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר מנדטים של 'חדשות 13' ופרופ׳ קמיל פוקס, בדק ומצא כי לו הבחירות היו נערכות היום, היה נרשם תיקו בין מפלגות הליכוד והמחנה הממלכתי.

לפי הסקר 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו היתה מסיימת את הבחירות עם 26 מושבים, מספר זהה לזו שהיתה מקבלת 'המחנה הממלכתי' בראשות בני גנץ - גם היא עם 26 מושבים.

מפלגת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד נחלשת גם היא מ-24 מושבים כיום ל-18, גם ש"ס בראשות אריה דרעי היתה נחלשת במנדט ויורדת ל-10, לעומת זאת 'יהדות התורה' שומרת על כוחה עם 7 מושבים, 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' לו תרוץ לבד תסיים עם 7 מושבים, לעומתה 'עוצמה יהודית' בראשות איתמר בן גביר היתה מסיימת עם 6 מנדטים.

עוד בסקר 'חדשות 13', מפלגת 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן שומרת על כוחה עם 6 מושבים, רע"מ של מנסור עבאס מתחזקת ל-6, לעומת חד"ש-תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי שנחלשת ל-4. לפי הסקר מפלגת 'מרצ' חוזרת לכנסת עם 4 מושבים ומדיחה את מפלגת 'העבודה' בראשות מרב מיכאלי מהכנסת לראשונה מאז הקמץה. גם מפלגת בל״ד לא עוברות את אחוז החסימה.

מפת הגושים לפי התוצאות- הממשלה הנוכחית היתה מסיימת עם 56 מושבים, מול 60 לאופוזיציה הנוכחית. בתווך נמצאת חד"ש-תע"ל עם 4 מנדטים.

סקר מנדטים המחנה הממלכתי בני גנץ חדשות 13 קמיל פוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד