כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חשש בקהילה היהודית

צעיר שהואשם בעבירות טרור עקב אחר בית הכנסת

הקהילה היהודית בסאסקס חוששת לאחר שצעיר הואשם בעבירות טרור ועקב אחר בית הכנסת. הוא הואשם ב-11 עבירות הקשורות לטרור. האישומים נגדו קשורים ל"אידיאולוגיה ימנית קיצונית", כך מסרה המשטרה

צעיר שהואשם בעבירות טרור עקב אחר בית הכנסת
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

צעיר שהואשם בטרור עקב אחר בית הכנסת במזרח סאסקס בבריטניה, כך מסרה המשטרה. ארגון השמירה היהודי CST מסר כי הצעיר עקב בית הכנסת 'הולנד רואד'. מייסון ריינולדס, בן 18 מברייטון, נעצר ב-27 ביוני והואשם ב-11 עבירות הקשורות לטרור. האישומים נגדו קשורים ל"אידיאולוגיה ימנית קיצונית", כך מסרה המשטרה.

הוא הואשם עבירות של הפצת פרסומים של טרור, ובסעיף נוסף של תכנון טרור. ריינולדס הופיע בבית משפט ביום שלישי האחרון ויופיע שוב ב-21 ביולי. דובר המשטרה אמר שהאישומים נגד ריינולדס קשורים ל"אידיאולוגיה ימנית קיצונית".

בהצהרה מטעם ארגון השמירה היהודי ה-CST נאמר: "לאחר מעצרו התבשרנו על ידי המשטרה כי הנאשם ביצע בדיקה מקוונת על הקהילה היהודית, הנאשם נמצא במעצר ובשלב זה אין כל אינדיקציה לכך שמישהו נוסף היה מעורב".

מטעם הקהילה היהודית של סאסקס נמסר: "זוהי תזכורת לאיום המתמשך שעומד בפני הקהילה היהודית בגלל דעות אנטישמיות, הקהילה היהודית צריכה להרגיש בטוחה לקיים את אמונתנו ללא איום של טרור, אלימות או עוינות".

מבנה בית הכנסת נבנה בשנת 1883 למקום בו התקיימו אירועי ספורט, הוא הוסב לבית כנסת בשנים 1929-30.

קהילה יהודית טרור בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד