ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
גנץ ימסור הצהרה

אייזנקוט על אשד: "חש לא בנוח שלובש מדים נושא נאום כזה"

ח"כ גדי אייזנקוט מתח ביקורת על מפקד מחוז תל אביב ואמר: כי "מדובר באירוע חריג". על ההפגנות בתגובה לנאום: "לא מרגיש נוח עם חסימת כבישים מרכזיים". בתוך כך יו"ר המחנה הממלכתי ימסור בצהריים הצהרה

אייזנקוט על אשד: "חש לא בנוח שלובש מדים נושא נאום כזה"
גדי איזנקוט צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ח"כ גדי אייזנקוט (המחנה הממלכתי) מתח הבוקר (חמישי) ביקורת על מפקד מחוז תל אביב עמי אשד שהודיע אמש על פרישתו מהמשטרה ונשא נאום תקיף בו אמר: "אני חש לא מאוד בנוח שלובש מדים נושא נאום כזה".

לדברי איזנקוט, "מדובר באירוע חריג, שניצב מכהן מבקש אישור מהמפכ"ל להתראיין, מקבל אישור".

בתוך כך, במחנה הממלכתי הודיעו כי "על רקע קידום החקיקה החד צדדית של הקואליציה, הצורך להגביר את המחאה וההתפתחויות האחרונות", ימסור יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ הצהרה בשעה 12:30 בתל אביב.

אייזנקוט התייחס להפגנות ברחבי הארץ ואמר: "מה שהדליק את הרחוב הוא חוסר אמון מתמשך בממשלה, בשר לביטחון לאומי, בשיקולים". לדבריו, "אני לא מרגיש נוח עם חסימת כבישים מרכזיים במדינת ישראל, ולממשלת ישראל יש אחריות לאכוף חוק וסדר ולעשות את זה בשום שכל. במבט לאחור חצי שנה, אני חושב שהממשלה מצליחה לעשות את זה, עם כל הביקורת".

הוא קרא לנתניהו לפטר את בן גביר ואמר: "מבחן התוצאה הוא כישלון קולוסאלי בכל קנה מידה. הוא איבד שליטה מוחלטת על משטרת ישראל ואני מתקשה לראות איך הוא מצליח לבסס אמון ושליטה עם המערכת המשטרתית.

גם הלילה היה נרצח, בקלנסווה, זה מעיד על כישלון מוחלט, למרות שבעיית הפשיעה לא התחילה בחצי השנה האחרונה, היא בעיה ארוכת שנים, הייתה הזנחה לאורך הרבה מאוד זמן, ובשלהי הממשלה הקודמת ראינו התחלת הישגים שנדרסו ברגל גסה", אמר.

 

עמיחי אשד גדי אייזנקוט בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד