י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חופשה ממכרת

בלב קצרין: הוילה שתעניק לכם רוגע מושלם

בלב קצרין הקסומה, בסמוך לנופי הכנרת והחרמון, שוכנת וילה מליה שמכילה בתוכה את כל הפינוקים הדרושים לחופשה חוויתית ומושלמת • יצאנו לסקר והתמכרנו...

בלב קצרין: הוילה שתעניק לכם רוגע מושלם
וילה מפנקת ורחבת ידיים צילום: weekend

מי שביקר בעברו בקצרין, הממוקמת בדרום רמת הגולן, ללא ספק יחפוץ לחזור אליה שוב ביום מן הימים. העיר שוכנת בין נחל זוויתן לנחל המשושים, אל מול נופי החרמון והכנרת וכל חווית השהות בה מתאפיינת בפסטורליות ורוגע, המעניקים ניתוק מושלם מחיי היומיום הסוערים.

הוילה שבחרנו לסקר הפעם, מאפשרת לכם ליהנות מכל הטוב שמציעה קצרין, תוך חוויה מפנקת ויוצאת דופן שמציע מתחם האירוח המפואר והמרווח. הכירו את וילה מליה.

כבר מרגע כניסתכם למתחם הוילה, תחושו ברוגע הננסך על גופכם ובהרגשה שלווה, המשלבת בתוכה פינוק, שחרור, פן ועוד רגשות שחווים רק כשיוצאים לחופש מושלם...

הוילה מתאימה לאירוח של עד 20 איש ומכילה שישה חדרי שינה מרווחים ומאובזרים,
ארבעה חדרי רחצה וחמישה חדרי שירותים עם מגבות וסבונים, סלון גדול ומרווח ובו פינת ישיבה, מטבח מאובזר הכולל פינת קפה, כיריים חשמליות, קומקום, מקרר עם שני דלתות, כלי מטבח, מדיח כלים וכן מייבש כביסה שנמצא באחד מחדרי הרחצה.


מטבח מאובזר • קרדיט: weekend

במתחם החוץ המרווח (כ-250 מ"ר) תיהנו מחצר מטופחת, בריכה גדולה מחוממת ובטוחה מפני ילדים, (ומקורה בימי החורף) ג'קוזי ספא מפנק, עמדת גריל, שולחן פינג פונג ואפילו שני סלי כדורסל אלקטרונים. בקיצור, בילוי אטרקטיבי לכל המשפחה.

בשיחה עם שמעון, בעל המתחם החביב, הוא מספר לנו מה מוביל אותו להקפיד על סטנדרט אירוח בלתי מתפשר. "הכי חשוב מבחינתי שהאורחים יצאו מרוצים ושירגישו כאילו זאת הפעם הראשונה שמישהו מתארח בוילה הזאת". מפתיע אותנו ומסביר את דבריו. "זה אומר שגם מבחינתי אני מעניק להם חווית שירות מקסימלית, אבל גם במובן הפשוט יותר של המילה, אני דואג לניקיון ותחזוקת המקום ברמה הגבוהה ביותר, כך שהאורחים מגיעים לוילה שמורה, מטופחת, מושקעת ומצוחצחת".


מתחם חוץ מפנק • קרדיט: weekend

האזור מתאים לציבור החרדי?

"בהחלט. יש בית כנסת בקרבת הוילה ובשבתות אני דואג לפלטת שבת ומיחם. כיוון שאני בעצמי שומר מצוות, אני מודע לצרכים של הציבור החרדי והדתי ודואג להם בהתאם".

שמעון מציין כי הנופשים בוילה קרובים לכל האטרקציות המרכזיות של הצפון ויכולים לקפוץ לביקור בכנרת, רפטינג בנהר הירדן, שמורת החולה, שמורת טבע גמלא וכן לערוך טיולי ג'יפים ועוד מגוון אטרקציות מהנות באזור.

"מי שנופש כאן לא מתחרט", מצהיר. "יש כאלו שסיימו את החופשה כאן וסגרו איתי כבר חופשה נוספת".

נותרו ימים אחרונים פנויים לחודש יולי הנוכחי במחירים מיוחדים. מוזמנים ליצור עבורכם ועבור משפחתכם חווית חופש בלתי נשכחת. 

לחצו כאן למעבר לוילה>>

או צרו קשר בטלפון: 050-8504525 

ניתן ליצור קשר גם דרך הוואטסאפ>>>

קצרין וילה בצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!