כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הסכם נחתם לאחרונה

רכב חדש בדרך: קבוצת כדורי תייבא את DAYUN הסינית

SKYWELL תייבא ארצה את הרכבים של DAYUN הסינית. לפי דיווחי הקבוצה, הסכם היבוא נחתם לאחרונה – ובכך תצטרף DAYUN למספר גדל והולך של מותגי רכב סינים המיובאים לישראל

רכב חדש בדרך: קבוצת כדורי תייבא את DAYUN הסינית
רכב סיני חדש צילום: יצרן

קבוצת כדורי, יבואנית SKYWELL תייבא ארצה את הרכבים של DAYUN הסינית. לפי דיווחי הקבוצה, הסכם היבוא נחתם לאחרונה – ובכך תצטרף DAYUN למספר גדל והולך של מותגי רכב סינים המיובאים לישראל. כיום לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, סין היא המדינה השניה בהיקף היצור לישראל אחרי קוריאה הדרומית – ולפני יפן.

DAYUN עצמה נמצאת בבעלות פרטית מלאה ומתמחה בייצור קטנועים, רכבים פרטיים, אוטובוסים ומשאיות כבדות. החברה היא יצרנית המשאיות הפרטית הגדולה ביותר בסין, במגוון סוגי הנעה כולל חשמליות מלאות ותאי דלק (מימן). החברה שמה דגש על חדשנות טכנולוגית ולזכותה רשומים מעל ל-1,700 פטנטים.

היצע דגמי DAYUN כולל את ה"פיקה", שהוא טנדר קטן, מספר גדול של מכוניות נוסעים חשמליות ואת מכוניות הנוסעים היוקרתיות של יאנהאנג, מותג היוקרה של דאיון. בתחום הרכב הפרטי, החברה מייצרת רכבים חשמליים בלבד ובין הדגמים ניתן למצוא קרוס אובר אופנתי חשמלי, מיניוואן 7 ו- 6 מקומות.

היצע הדגמים אשר יוצגו בישראל בעתיד כולל מכונית סדאן מפוארת וחשמלית עם הספק של 680 כ"ס, תאוצה של 3.5 שניות מ 0-100 וטווח מוצהר של כ- 720 ק"מ. קצב הטעינה הוא 320 קילוואט. כלומר בעמדת טעינה מתאימה ניתן להוסיף עשרות קילומטרים לטווח הנסיעה תוך דקות ספורות.

בנוסף, יגיע דגם SUV מפואר בגרסת 6/7 מקומות שמצויד במנוע עם הספק של 600 כ"ס, הנעה 4X4 וטווח של כ 800 ק"מ. גם הוא יגיע עם מערכת טעינה מתקדמת בהספק של 320 קילוואט.  

 קבוצת כדורי מסרה: "DAYUN היא מיצרניות הרכב הגדולות, המובילות והמבוססות בסין. לאור השינויים העולמיים והיקושים הגלובליים לרכבים חשמליים מפתחת החברה קו מוצרים ייחודי ומתקדם לשוק המערבי אשר החברה רואה בו פוטנציאל משמעותי להמשך צמיחה והתפתחות. דגמי הרכב הפרטי של DAYUN מעוררים סקרנות רבה בעולם ואנו גאים על ההזדמנות להביא לציבור הישראלי מותג חשמלי ייחודי, מתקדם ומצליח נוסף שיצטרף למותג הפרמיום  SKYWELL אשר כבר התבסס בישראל. בתחום ההיסעים וכלי הרכב הכבדים, הניסיון הרב יחד עם שיתופי הפעולה האסטרטגיים של DAYUN פותח את השוק המקצועי בישראל לשחקן משמעותי נוסף ומהווה פתרון אטרקטיבי לשוק המקצועי גם בישראל." 

 

רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד