י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מעורר הדים

העסק ניצל מקריסה והבחורה המבוגרת התארסה

סגולה קדומה המיוחסת לרבן של ישראל הרמח"ל הקדוש זכתה לעדנה וסיפורי ישועות רבים המתגלגלים בין המקפידים לקיימה מעוררים הדים רבים | כל הפרטים 

העסק ניצל מקריסה והבחורה המבוגרת התארסה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

סגולה עתיקה מהרמח"ל הקדוש צוברת תאוצה בתקופה האחרונה וסיפורי הישועות של הנוהגים לפיה מתגלגלים מפה לאוזן.

המדובר הוא על סדרת 'פסוקי קיווי' המופיעים לראשונה בכת"י גינצבורג מאחד המעתיקים של חיבורי רבינו הרמח"ל. והיא סדרת פסוקים שונים הנאמרים בכל יום מימי השבוע מיום א-ה, ומכוונים עפ"י שמות קודש וצירופים מיוחדים.

כך למשל בני זוג מירושלים שקיבלו על עצמם לאומרם כפי הסדר והבטיחו לפרסם את ישועתם מספרים על ישועה מעל לדרך הטבע. בני הזוג שהעסק בבעלותם נקלע לחובות עצומים החליטו להתמיד יחד בקריאתם ולקוות לישועה ולאחר שבעה שבועות בלבד מאז החלו באמירת הפסוקים, מבלי לפספס אף יום, התגלגלה לידם עסקה חדשה שהבטיחה את ייצוב העסק ועלייתו על דרך המלך תקופה ארוכה קדימה.

לרכישת הספר עם הסגולה הנדירה בצורה מבוארת>>>

סיפור פלאי נוסף שהתפרסם הוא של בני משפחתה של ש, בחורה מבוגרת מבני ברק ששידוכה התעכב במשך שנים ארוכות ללא אף סיבה הנראית לעין, בני המשפחה הקרובים קיבלו על עצמם את אמירת הפסוקים כפי הסדר שתוקן וכעבור חודשים ספורים מאז הקפידו בני המשפחה על אמירת הפסוקים יום ביומו, זכתה ובאה בברית נישואין כדת משה וישראל. הסיפור שפורסם בריכוזים השונים עורר הדים רבים לאמירת הפסוקים מידי יום והתחזקות בתקווה לישועה.

ב'דעת רמח"ל' - ספר חדש ומיוחד שיצא לאור ובו מלוקטים אלפי פנינים מכל תורת הרמח"ל, הוסיף המחבר את הסגולה הנוראה ואת סדר הפסוקים המחולק לפי ימים, מנוקד וערוך בטוב טעם, כך הספר יהיה לפניכם תמיד, לא תפספסו אף יום ותזכו לישועה.

בנוסף, כהקדמה לפסוקים אלו מופיע בספר גם 'דרוש הקיווי' - מאמר לא ארוך המתפרס על פני כשלושה עמודים, עמוק ומלא ביסודות קבליים מהותיים ובו מרחיב ומפרט רבן של ישראל, הרמח"ל הקדוש את גודל מעלתו של המקווה לישועת ה'.

לרכישת הספר עם הסגולה הנדירה בצורה מבוארת>>>

לדברי הרמח"ל כבר מראשית הבריאה נקבע שהשפע האלוקי לנבראים עומד מוכן מלמעלה "וממתין לתקווה שתצמח מלמטה מן הארץ". כוחה של ההתחזקות בתקווה לישועת ה' גדולה לאין ערוך עד כדי שאף בזמן שצדיקים גדולים אינם יכולים לפעול את פעולותיהם, אלו המתחזקים בתקווה לישועת ה' בוקעים קו עד לכיסא הכבוד ומבטלים כל גזרות קשות.

קובץ הפסוקים כאמור, מחולק לחמישה ימי השבוע א' – ה'. קובץ זה בנוי מתשעה פסוקים בסיסיים הנאמרים בכל יום ואליהם מצטרפים הפסוקים האחרים המיוחדים לכל יום המסוגלים להמשיך על האדם שפע ישועות וברכה. כאשר המכנה המשותף של סדר הפסוקים הללו מלבד סודותיו הטמירים הגנוזים בו, הוא התקווה האמיתית לישועת ה' בכל הנצרך לאדם.

לרכישת הספר במחיר מיוחד לרגל ההוצאה לאור>>>

 

 

דעת רמח"ל סגולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!