כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בלחיצת כפתור

דיגיטלי זה קל לי: כללית משיקה שירות חדש של מענה מרפאתי בווטסאפ

זקוקים למרשם דחוף? מעוניינים להגיש בקשה לרופא המטפל? רוצים לברר את שעות פעילות המרפאה? מהיום כבר אין צורך להמתין על הקו או בתור למרפאה • שירות חדש של כללית אפשר לכם לקבל מענה מהיר בווטסאפ בלחיצת כפתור • השירות מצטרף לכלים הדיגיטליים של כללית: שיחה אונליין עם רופא, כללית אקטיב, שירות בית מרקחת ומעבדה עד הבית, מכשיר הטייטו, אולטרסאונד ביתי ועוד

דיגיטלי זה קל לי: כללית משיקה שירות חדש של מענה מרפאתי בווטסאפ
חדש מכללית צילום: יח"צ

העולם הופך להיות יותר ויותר מהיר וטכנולוגי. כללית שמובילה את הרפואה המותאמת לקצב החיים האינטנסיבי, הפכה בשנים האחרונות למעצמה של רפואה דיגיטלית המונגשת לכלל הלקוחות. כעת מבשרת כללית על השקה של עוד כלי דיגיטלי ידידותי ונגיש: שירות ווטסאפ מרפאתי.

במסגרת השירות בווטסאפ ניתן לזמן תורים לרופאים, לחדש מרשמים, להגיש בקשה לרופא המטפל, לברר שעות פעילות במרפאות ובמרכזים הרפואיים השונים, לצפות בתוצאות בדיקות ועוד. מספר הטלפון לפניות בווטסאפ הוא 050-260-2700, תוך התחייבות למענה מהיר ויעיל לכל פניה.

השירות החדש מצטרף לאפשרויות הרבות המונגשות ללקוחות כללית בשירותי האון-ליין. דרך יישומון נוח וקל לתפעול, ניתן  לקבוע תורים, לבקש הפניה או מרשם מהרופא ולבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור. האפליקציה החדשנית מכילה גם מדריך לשימוש בתרופות, מחשבונים לביצוע מעקבי גדילה והתפתחות ועוד מגוון שירותים אינפורמטיביים.

ביישומון החדש של כללית, ניתן בין השאר לקיים שיחת און-ליין עם רופא המשפחה ורופא הילדים הקבוע שלכם שמכיר את ההיסטוריה הטיפולית שלכם. השירות ניתן גם לשיחות עם רופאי עור, אף אוזן גרון ועתיד להתרחב בהדרגה לעוד ועוד מקצועות רפואיים.

גם שירותי בית מרקחת און ליין, ניתנים במסגרת זו. במקום לנסוע לבית המרקחת ולהמתין בתור לאחר שקיבלתם את המרשם לתרופה מהרופא, ניתן בצורה קלה ומהירה להזמין את התרופות ומוצרי בריאות אחרים באמצעות שירות בית מרקחת און ליין ולבחור אם לאסוף את ההזמנה מבית המרקחת או לקבל משלוח עד הבית.

הישומון של כללית מצטרף לשירותים רפואיים נוספים באון-ליין שמעניקה כללית ללקוחותיה: מכשיר אולטרסאונד ביתי, שירות בדיקות מעבדה עד בית המטופל ומכשיר הטייטו (Tyto). הטייטו הינו המצאה ישראלית מהפכנית שמייתרת את הצורך להגיע למרפאה בשביל בדיקות אוזניים, ריאות, גרון ועוד. מדובר בערכה קומפקטית לבדיקה ביתית, המאפשרת אבחון רפואי מרחוק וקבלת ייעוץ רפואי בהתאם.

גם אפליקציית כללית אקטיב המעודדת שמירה על אורח חיים בריא ניצבת בראש טבלת הפעילות הדיגיטלית של כללית. היישומון החדשני עבר התאמה לגרסה חדשנית שאינה מצריכה חיבור למכשיר חכם ומאפשרת ללקוחות כללית לעקוב אחר יעדי בריאות אישיים כגון כמות צעדים יומית, פעילות.

גופנית, שעות שינה ועוד. הטכנולוגיה החדשנית מעדכנת את המשתמשים על כמות הצעדים היומית, מדווחת על התקדמות לעבר הישגים אישיים ומתגמלת בפרסים שווים ובריאים במיוחד.

חנה קוריץ מנהלת תק"ש ודוברות למגזר החרדי בכללית מוסיפה: "כללית ניצבת בחזית הקדמה הטכנולוגית תוך רצון להנגיש את מירב הכלים הדיגיטליים לכמה שיותר לקוחות. בלחיצת כפתור אנו מאפשרים לאמהות לילדים קטנים ולאבות עסוקים לקבל שירותים רפואיים מקצועיים זאת מבלי לצאת מהבית ולבזבז זמן המתנה יקר במרפאה. אנו פועלים להתאים את השירותים והפונקציות החדשות לכלל הלקוחות תוך חשיבה מעמיקה והבנה מלאה לצרכי הלקוחות".

לדברי הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "כארגון הבריאות שמוביל בקדמה טכנולוגית פורצת דרך, אנו רואים חשיבות עליונה בהתאמת השירותים הדיגיטליים למגזר החרדי. השירות  החדש יאפשר למאות אלפי הלקוחות לקבל מענה מהיר בנושאים שונים דרך הודעות ווטסאפ. נמשיך להנגיש לציבורים והקהלים הרבים את מיטב השירותים באופן מותאם".

לחצו כאן להצטרפות ומידע נוסף>>

שירותי בריאות כללית דיגיטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד