י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חבר המועצת קבע מזוזה במשכן החדש

בנוכחות ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין והנהלת קבע חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א, מזוזה למשכן החדש של בית הספר מרכז וואהל השייך למערך החינוך של ארגון אהל שרה

חבר המועצת קבע מזוזה במשכן החדש
הגר"ש שטיינמן קובע מזוזה צילום: באדיבות המצלם

חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת אורחות תורה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א, ערך השבוע טקס קביעת מזוזה מרגש, למבנה החדש של בית הספר 'מרכז וואהל' בבני ברק. בית הספר, שעבר כעת למשכנו החדש, הוא חלק ממערך החינוך של 'אהל שרה' ונחשב למוביל ואיכותי בתחום ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בינונית עד קשה.

יחד עם הגר"ש שטיינמן, כיבד את האירוע גם ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, ולצידם השתתפו חברי הנהלת אהל שרה הרב יששכר קנול והרב זאב אדלר, מנהלת הארגון מלכה וינברג, הרב ראובן קורלנסקי, הנהלת בית הספר והצוות.

לאחר קביעת המזוזה, פנו חבר מועצג"ת הגר"ש שטיינמן ורה"ע הרב רובינשטיין לסיור בין כיתות הלימוד ושיחות עם התלמידים והצוות. הגב' יונית וינר מנהלת ביה"ס, תארה לאורחים החשובים את חווית הלימודים וההווי בבית הספר. "בבית הספר תכנית לימודים הייחודית מותאמת לתלמידים, ואנחנו משקיעים כאן משאבים ניכרים להפוך את בית הספר למקום עם אוירה לימודית מזמינה מאפשרת ומותאמת תוך מתן הזדמנות להתנסות, למידה, השתתפות פעילה וחוויית הצלחה" אומרת הגב' וינר."הגר"ש שטיינמן שהתרשם מאוד מרמת ההשקעה בילדים אמר כי "ניכר שהצוות החינוכי והנהלת הארגון דוגלים ב'חנוך לנער על פי דרכו' ומעניקים לכל ילד את הכלים הטובים ביותר להתפתחותו".

ראש המוסדות הרב אברהם גינזבורג אמר כי הביקור החשוב של הגר"ש שטיינמן יחד עם ראש העיר הרב רובינשטיין, מהווה תמיכה משמעותית בפעילות הצוות והארגון כולו לטובת קידום וטיפוח החניכים. "אנחנו נמצאים בשליחות מתמשכת להעניק לתלמידים אווירה של תורה ויר"ש עם מעטפת מקצועית טיפולית וחינוכית ברמה הגבוהה ביותר".

"אנו מפעילים בבית הספר צוות רב מקצועי הפועל על פי המודל האקולוגי", אומרת הגב' יהודית מישקובסקי סגנית המנהלת. "מודל זה מאפשר תרגול והתפתחות בסביבה היומיומית תוך הדרכת צוות הכיתה במטרה להטמיע תרגול והרגלי עבודה בסדר היום הקבוע של התלמיד".

בסיום הביקור הודתה מלכה וינברג מנהלת אהל שרה לראש העיר על התמיכה השוטפת בכלל פעילויות הארגון העוסקים בנוסף לבתי הספר, גם במתן רצף מענים בתחום התעסוקה, ודירות בקהילה: "בזכות תמיכת העירייה, הצלחנו להעביר את בית הספר 'מרכז וואהל' למבנה חדש נגיש ומותאם. יש לנו אוזן קשבת בעירייה אצל כל מנהלי המחלקות השונות, שמסייעים לנו ולוקחים חלק במאמצים להעניק הזדמנות שווה לכל ילד". ומוסיפה הגב' וינברג "עירית בני ברק יכולה להיות גאה ברצף השירותים המיוחדים שקיימים בעיר שמיטיבים לעין ערוך את חייהם של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, ולא רק לתושבי העיר, אלא לעשרות רבות מהסביבה הקרובה והרחוקה שנסמכים על השירותים המצוינים בעיר – שאהל שרה עומדת בראשם".

הרב שרגא שטיינמן חינוך מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד