כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שינוי בבדיקה

היוזמה החדשה שמקצרת את ההמתנה לחבילות שנשלחו בדואר

בפעילות מאומצת של גורמים רבים העומס במרכז למיון הדואר ירד ואלפי חבילות שוחררו לציבור במהירות שיא | הפעילות מגיעה לאחר היוזמה שהורתה לשנות את שיטת בדיקת הציוד האלחוטי המיובא לישראל ולבצע בדיקות באופן מדגמי למעט מוצרים בעלי סיכון גבוה להפרעה  

היוזמה החדשה שמקצרת את ההמתנה לחבילות שנשלחו בדואר
תיבת דואר צילום: Unsplash

שבוע בלבד לאחר שמשרד התקשורת הורה לשנות את שיטת בדיקת הציוד האלחוטי המיובא לישראל ולבצע בדיקות באופן מדגמי למעט מוצרים בעלי סיכון גבוה להפרעה - בפעילות מאומצת של אגף רישוי, ובסיוע עובדי משרד התקשורת וחברת הדואר, העומס ירד ואלפי החבילות שוחררו לציבור במהירות שיא. 

במשרד התקשורת ביקרו היום (חמישי) שוב במרכז המקוון של דואר ישראל במודיעין, כדי לבחון את תוצאות היוזמה לבדוק חבילות ציוד אלחוטי באופן מדגמי. הביקור שנערך היום מגיע שבוע לאחר ביקור הפתע שבו נראה במרכז למיון הדואר מעל 10,000 חבילות ממתינות לבדיקה.

תוצאות בשטח.

כזכור, כל ציוד אלחוטי בעל תדר המיובא לארץ, חייב באישור משרד התקשורת על מנת למנוע הפרעות בתדרים למערכות אזרחיות וביטחוניות. בחודשים האחרונים נוצר עומס חסר תקדים במרכז המקוון בעקבות ריבוי החבילות. בשבוע האחרון, במאמץ משותף, משרד התקשורת התגייס למשימה והצליח לשחרר את הכל.

מנכ״ל המשרד (בפועל) מימון (מוני) שמילה אמר: "התייעלות בשיטת הבדיקה הובילה לתוצאות מהירות וטובות. כל זה לא היה קורה ללא התגייסות עובדי המשרד ועובדי חברת הדואר שנתנו כתף וסייעו במשימה."

דואר ישראל חבילות משרד התקשורת זמן המתנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד