כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"השפעה מאוחרת"

חברת טבע אוספת את האקמולי פתילות מבתי המרקחת

חברת "טבע" בתיאום משרד הבריאות, הודיעה על החזרה של התכשיר אקמולי פתילות בכל החוזקים (80 מ"ג, 150 מ"ג ו-250 מ"ג) מבתי המרקחת והמוסדות הרפואיים | חשוב לציין כי במידה ועולה צורך להשתמש בתכשיר אקמולי בפתילות, יש לקחת בחשבון כי יתכן והתחלת השפעתו תהיה מאוחרת יותר

חברת טבע אוספת את האקמולי פתילות מבתי המרקחת
יונתן זינדל, פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן כי חברת "טבע" בתיאום משרד הבריאות, הודיעה היום (חמישי) על החזרה של התכשיר אקמולי פתילות בכל החוזקים (80 מ"ג, 150 מ"ג ו-250 מ"ג) מבתי המרקחת והמוסדות הרפואיים. ההחזרה מהשוק נובעת מזיהוי בעיה באיכותו של המוצר ולא מבטיחותו.

במשרד הבריאות מבהירים כי התכשיר עלול להתפרק באופן איטי יותר ועל כן עלולה להיות ההשפעה על משך הזמן של התכשיר בשיכוך כאב והורדת חום. 

חשוב לציין כי במידה ועולה צורך להשתמש בתכשיר אקמולי בפתילות, יש לקחת בחשבון כי יתכן והתחלת השפעתו תהיה מאוחרת יותר. במקרה כזה אין לתת מנה נוספת של התכשיר אקמולי או תכשיר אחר המכיל פרצטמול, שלא לפי משטר המינון המומלץ, כדי להימנע ממינון יתר של פרצטמול.

חשוב להדגיש כי לחריגה זו אין השלכה על בטיחות התכשיר ולכן התכשיר נאסף מבתי המרקחת ולא מבתי המטופלים.

לאור המחסור הזמני הצפוי בתכשירי פתילות המכילות פרצטמול, חשוב להדגיש כי קיימים תכשירים רבים אחרים בשוק להורדת חום ולשיכוך כאב. במידת הצורך מומלץ להיוועץ ברופא/ה או רוקח/ת לגבי אפשרויות הטיפול הזמינות.

 

אקמולי איסוף מוצרים ריקול תכשיר בית מרקחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד