כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ידידי אמת

מדינה נוספת חתמה על איסור החרמת ישראל

לאחר שוועדת החקירה של האו"ם תקפה בדו"ח החדש שלה גם את מדינות ארה"ב שפועלות נגד חברות המחרימות את ישראל, השגריר הישראלי השתתף בטקס בו חתם מושל ניו המפשייר על צו חדש שהופך את ניו המפשייר הפועלת נגד חברות המחרימות את ישראל

מדינה נוספת חתמה על איסור החרמת ישראל
השגריר ארדן ומושל ניו המפשייר, כריס סנונו צילום: דוברות השגריר

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, השתתף היום (חמישי) בטקס מיוחד של מושל מדינת ניו המפשייר, כריס סנונו, יחד עם הקונסול הכללי של ישראל בבוסטון, מירון ראובן. במהלך הטקס חתם המושל על צו חדש שהופך את ניו המפשייר למדינה ה-37 בארצות הברית הפועלת נגד חברות המחרימות את ישראל.

השגריר ארדן אמר בנאומו: "אדוני המושל, הצעד שלך בונה "כיפת ברזל" כלכלית שמגינה על הכלכלה והשגשוג המשותף שלנו ומחזקת גם את "כיפת הברזל" המוסרית שלנו. כשר לנושאים אסטרטגיים חשפתי את הקשר בין מנהיגי BDS ומחבלים מורשעים ואת האידיאולוגיות האנטישמיות של אותם ארגונים. חשפתי שארגוני ה-BDS לא רק מפיצים שנאה נגד יהודים, הם גם ממומנים על ידי ארגוני טרור. זו האסטרטגיה של אויבינו כיום - טילים ופיגועים כנגד אזרחים, וחרם על ישראל. 37 המדינות שיזמו את החוקים וההחלטות נגד החרמת ישראל מבינות שהן מגינות לא רק על ישראל אלא גם על האינטרסים והערכים המשותפים שלנו".

השגריר התייחס לוועדת החקירה נגד ישראל של מועצת זכויות האדם של האו״ם שתקפה את מדינות ארה״ב על העברת חוקים נגד חרמות על ישראל: "במקום להתמקד ברצח האכזרי של נשים ומפגינים באיראן או בשימוש בנשק כימי נגד אזרחים בסוריה, מועצת זכויות האדם בחרה לתקוף את הדמוקרטיה הליברלית היחידה במזרח התיכון. המועצה הבזויה הזו לא רק מגנה את ישראל, אלא גם את מדינות ארצות הברית שבחרו לעמוד לצד ישראל מול ארגוני ה-BDS, פשוט בושה! תמיכתה של ניו המפשייר בישראל היום היא התגובה הטובה ביותר למועצת זכויות האדם האנטישמית של האו״ם – נמשיך להחרים את המחרימים".

שון (שרון) אבן חיים, יושב ראש IAC for Action, ארגון האחות של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית, האמון על מדיניות וחקיקה, בירך על המהלך ועל החלטתו של המושל סנונו ואמר: "אנחנו משבחים את המושל סנונו על עמידתו האיתנה כנגד אפליה אנטי-ישראלית, ועל הגנתו על הקשרים התרבותיים והמסחריים בין ישראל לניו המפשייר. הצו המנהלי עליו הוא חתם מגן על החופש והחירות של עסקים במדינת ניו המפשיר מפני הפעולות הבריוניות המונעות על ידי שנאה של אנשי ה-BDS".

ישראל גלעד ארדן ניו המפשייר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד