י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זה ההסבר שלו

התבטאות מסעירה בשידור חי: "השוטרים יקבלו מכות רצח"

ח"כ לשעבר מ'העבודה' מיקי רוזנטל הזהיר מסיטואציה שבה נראה הכאת שוטרים על ידי מפגינים. אולם היו מי שפירשו זאת כאיום כלפיהם. השר בן גביר פרסם את התיעוד ותקף. רוזנטל לא נשאר חייב  

התבטאות מסעירה בשידור חי: "השוטרים יקבלו מכות רצח"
מיקי רוזנטל צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

תיעוד של העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת 'העבודה' מיקי רוזנטל, שמופץ ברשתות החברתיות בשעות האחרונות מעורר סערה. בתיעוד של 20 שניות מתוך התכנית 'אזור בחירה' ב'ערוץ 13' בהגשת רביב דרוקר, נראה רוזנטל אומר: "בשורה התחתונה צריך להגיד, השוטרים צריכים להיזהר. אני שולח מכאן אזהרה, חשוב מאד שהמחאה לא תהיה אלימה, אבל אם יכו סתם מפגינים – השוטרים יקבלו מכות רצח".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיתף את התיעוד וגינה את רוזנטל: ""בסוף השוטרים יקבלו מכות רצח מהמפגינים" אלו דברים שאמר ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל. נגמרה להם הבושה. ככה זה בדיוק כשיש יועמ"שית שעובדת בשירות השמאל, יועמ״שית שדואגת שלא תהיה פה אכיפה שוויונית. השוטרים שלנו גיבורים, בעזרתם נחזיר לרחובות את החוק והסדר, על אף כל המאיימים". כך בן גביר.

רוזנטל הגיב לראשון שפרסם את התיעוד והאשים אותו: "חתכת את דברי כדי שייווצר רושם מוטעה. אני קורא באופן ממושך למחאה לא אלימה. לא איימתי - אלא הזהרתי חלילה שזו אפשרות".

לשר בן גביר הגיב מיקי רוזנטל: "בן גביר, אני מבין שהתמכרת ללייקים, ברם אתה בכל זאת שר בממשלה, אז כדאי לבדוק לפני: הסרטון נערך באופן מגמתי כדי ליצור רושם מוטעה כאילו אני מאיים על שוטרים או קורא לפגוע בהם. אני דוגל במחאה לא אלימה. רק כך היא תצליח. הזהרתי שחלילה התרחיש הזה יקרה. מומלץ למחוק את הציוץ השקרי".

יצוין כי זו אינה הסערה היחידה שעורר רוזנטל בתקופה האחרונה. לפני שבועות אחדים התבטא באותה תוכנית נגד העיתונאית אילה חסון ובעלה שי נשר וטען כי גנבו ממנו לכאורה כספים וזאת במסגרת סכסוך עסקי אליו נקלעו רוזנטל ונשר. לאחר איום בתביעת דיבה, התנצל רוזנטל בפומבי בפני בני הזוג.

מיקי רוזנטל תקיפת שוטרים אלימות שוטרים מכות איתמר בן גביר איום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד