כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"לא יעלה על הדעת"

רני רהב על הישראלית שנחטפה: שתחלץ את עצמה

דעה לא פופולרית אולי משמיע איש יחסי הציבור רני רהב שטוען כי הישראלית שנחטפה בעיראק אליזבת צורקוב צריכה לחלץ את עצמה מכיוון שנסעה לשם למרות הסיכונים וכי לממשלה ולמערכת הביטחון יש מספיק עניינים חשובים יותר להתעסק בהם

רני רהב על הישראלית שנחטפה: שתחלץ את עצמה
רוני רהב צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

איש יחסי הציבור והפרסום רני רהב טוען כי המדינה לא צריכה לעשות מאמצים כדי לשחרר את אליזבת צורקוב מידי המיליציה השיעית בעיראק שחטפה אותה לפני כשלושה חודשים ומחזיקה בה.

לדברי רהב: "לא יעלה על הדעת שבימים הכי קשים של ישראל מול איראן, לבנון, סוריה ומול הפלסטינים, ראש המוסד, ראש השב"כ, הרמטכ"ל, ראש המל"ל, ראש הממשלה ושר הביטחון, יתפנו מכל עיסוקיהם כדי לטפל בגברת צורקוב".

"עם כל הכבוד והצער היא נסעה לעיראק על דעת עצמה, ומבחינתי היא צריכה לחלץ את עצמה בעצמה", טוען רני רהב. "מדינה ישראל לא יכולה עכשיו לטפל בה עם כל הצער של משפחתה. נמאס לי מישראלים שחושבים שהם יותר חכמים מראש המוסד, ראש השב״כ, ראש הממשלה, הרמטכ״ל ושר הביטחון, ונוסעים למדינות אויב עם פספורט זר ואחרי זה מדינה שלמה צריכה לעמוד על הרגליים".

"אז עם כל הכבוד יש מספיק תסבוכות! די לטוס למדינות שרוצות לרצוח כל ישראלי באשר ישראלי כי רוצחים מספיק. עם כל הכבוד רדו לנו מהגב. ואם אתם מתכוננים להיות גב׳ צורקוב הבאה תניחו לנו. אני יודע שהפוסט שלי הוא לא פופולרי, אבל מה לעשות, תמיד אני כותב את האמת אשר בליבי". כך רהב.

לציוץ בטוויטר נרשמו תגובות רבות, חלקן בעד וחלקן נגד.

אליזבת צורקוב רני רהב חטיפה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד