י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המבצע בג'נין

מזכיר המדינה שוחח עם גלנט: "דאגה עמוקה"

שר הביטחון גלנט שוחח עם מזכיר ההגנה האמריקני אוסטין. בתום שיחתם אמר גלנט: "מודה למזכיר ההגנה ולממשל האמריקני על הגיבוי הפומבי שהעניקו לפעילות הכוחות בג׳נין". בשיחתם הביע אוסטין דאגה מההסלמה

מזכיר המדינה שוחח עם גלנט: "דאגה עמוקה"
שר ההגנה אוסטין צילום: חשבון הטוויטר שלו

שר הביטחון יואב גלנט, שוחח הערב עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין. השניים שוחחו על פעילות כוחות צה"ל להשמדת תשתיות הטרור בג'נין.

השר גלנט הסביר לאוסטין את חשיבות הפעולה בג׳נין למניעת פיגועים נגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון, והדגיש את העובדה כי לוחמי צה"ל פעלו באופן ממוקד להשמדת תשתיות טרור: דירות מסתור, חמ"לים ומעבדות מטענים.

כמו כן, הדגיש השר גלנט כי כוחות צה"ל עשו הכל על מנת להימנע מפגיעה באזרחים בלתי מעורבים ואף איפשרו לתושבי ג'נין בעלי היתר להמשיך את עבודתם בישראל גם בימי הפעילות.

שר הביטחון גלנט הודה למזכיר ההגנה ולממשל האמריקני על הגיבוי הפומבי והתמיכה הבלתי מסוייגת שהעניקו לפעילות הכוחות, והבהיר כי "ישראל תמשיך להגן על עצמה מפני כל איום ותפעל ככל שידרש נגד הטרור".

בהודעה שהוציא הפנטגון נודע כי בשיחתם הביע שר ההגנה האמריקני אוסטין "דאגה עמוקה" מההסלמה בשטחים, כולל "מהפעולות הקיצוניות של מתנחלים נגד אזרחים פלסטיניים".

לויד אוסטין יואב גלנט המבצע בג'נין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד