א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בקסבה של שכם

המחבלים שירו על ניידת חוסלו במהלך חילופי אש | תיעוד הפיגוע

שני המחבלים שביצעו פיגוע לעבר ניידת משטרה בהר ברכה חוסלו במהלך חילופי אש בשכם | במסגרת הפעילות נתפסו כלי נשק אשר חשודים ששימשו את המפגעים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

כוחות צה"ל שב"כ וימ"מ חיסלו הבוקר את המחבלים שביצעו את פיגוע הירי שלשום בהר גריזים, במהלכו פתחו באש לעבר ניידת משטרה ונמלטו. במהלך הפעילות בקסבה של שכם בשכם, בוצע ניסיון למעצרם של חירי שאהין וחמזה מקבול, תושבי שכם, החשודים בביצוע הפיגוע. השניים נהרגו במהלך חילופי אש עם כוחותינו.

במסגרת הפעילות נתפסו כלי נשק אשר חשודים ששימשו את המפגעים. אין נפגעים לכוחותינו. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום ובכל זמן לסגור מעגל על כל מי שביצע פיגועים כנגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון", נאמר בהודעת גופי הביטחון.

המחבלים, כזכור, פתחו באש לעבר ניידת משטרה בשכונת השומרונים שבהר גריזים, סמוך ליישוב הר ברכה בשומרון. מספר פגיעות ירי אותרו על חנות סמוכה ועל כלי רכב חונים. בנס לא היו נפגעים, אך נגרם נזק.

הרכב שממנו בוצע הירי נמלט מהמקום, ככל הנראה לכיוון שכם הסמוכה. כוחות הביטון ניהלו מצוד אחר המחבלים, שהבוקר כאמור הגיע לסיומו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "מצדיע לכוחותינו שחיסלו בשכם את שני המחבלים שביצעו פיגוע ירי בהר ברכה השבוע. כל מחבל שיעז לשפוך את דמם של ישראלים ימצא עצמו באחד משני מקומות - או בקבר או בכלא".

צה"ל הר ברכה חיסול מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד