כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הבחירות המוניציפאליות נפתחו רשמית

פרסום ראשון: ההחלטה הדרמטית של ראש הישיבה הגרמ"ה הירש

הבחירות לרשויות המקומיות בהתנעה מואצת באגף הליטאי. 'בחדרי חרדים' מפרסם לראשונה כי ראש הישיבה הגרמ"ה הירש החליט למנות את הגר"ד כהן, ר"י חברון, לממונה על כל הנציגים של 'דגל התורה' לקראת הבחירות ברחבי הארץ. הראב"ד הגר"י סילמן יעמוד בראש הוועדה בב"ב

פרסום ראשון: ההחלטה הדרמטית של ראש הישיבה הגרמ"ה הירש
ראש הישיבה הגרמ"ה הירש עם הגר"ד כהן צילום: קובי הר צבי

116 יום לבחירות המונציפליות ברחבי הארץ וב'דגל התורה' הליטאית מעלים הילוך. בימים האחרונים עלו למעונו של ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש ראשי ישיבות, רבנים וחברי כנסת כדי לדון בסוגיית הבחירות המוניציפאליות העומדות בפתח.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר סקירה נרחבת על כל האתגרים ברשויות השונות, הודיע ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש כי מי שירכז את הבחירות בכל הארץ ויעמוד בקשר מול הנציגים של דגל התורה, יהיה ראש ישיבת חברון חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי דוד כהן.

לאחר מכן עלה ראש הישיבה הגרמ"ה הירש למעונו של רעו ושכנו ראש הישיבה הגר"ד לנדו, שאף קיבל ממנו את הסכמתו למהלך וכן את הסכמתם של ראשי הישיבה הגרמ"צ ברגמן והגרב"ד פוברסקי וחברי המועצת שהביעו אף הם את הסכמתם למינוי של הגר"ד כהן שיפתח באופן רשמי את מערכת הבחירות.

הגר"ד כהן עם ראש הישיבה הגרמ"ה הירש. צילום: קובי הר צבי

ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שיגר את אחד מחברי הכנסת של 'דגל התורה' להודיע על כך לרבי דוד כהן. למחרת שוחחו ראש הישיבה הגרמ"ה הירש והגר"ד כהן על ההחלטה, ודנו בצרכים השונים של הציבור הליטאי בכל רחבי הארץ.

כזכור, כבר בעצרת המספד בישיבת חברון ככלות השבעה להסתלקותו של מרן הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל, נשא הגרמ"ה הירש דברי מספד בהיכל הישיבה, ולאחר מכן נועד לשיחה עם ראש הישיבה הגר"ד כהן בחדרו וכבר שם עלה הנושא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החלטה של נוספת של ראש הישיבה הגרמ"ה הירש כי בבני ברק מי שינהל את התחום המוניציפאלי יהיה הראב"ד הגאון רבי יהודה סילמן שיעמוד בראש וועדת רבנים. שאר שמות חברי הוועדה טרם נסגרו סופית.

'בחדרי חרדים' ימשיך לעדכן.

הרב משה הלל הירש דגל התורה הרב דוד כהן בחירות מוניצפליות בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד