כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חושש לחייו

פרטי מנטרל המחבל מסתובבים ברשתות הערביות: "לא יודע מה להגיד לילדי"

קובי יקותיאל, האזרח שנטרל את המחבל ביום שלישי בפיגוע שאירע בצפון תל אביב, נדהם כאשר תנועה בשם "פאודה פלסטין" פרסמה סרטון בו הוא נראה לצד ילדיו ואשתו, שמותיהם וכתובתם

פרטי מנטרל המחבל מסתובבים ברשתות הערביות: "לא יודע מה להגיד לילדי"
הפיגוע בצפון תל אביב צילום: Miriam Alster/Flash90

האזרח שגילה ערנות וירה במחבל שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה ביום רביעים האחרון ברחוב פנחס רוזן בצפון העיר תל אביב, נדהם כאשר גילה שפרטיו האישיים, כולל שמות ילידו וכתובת מגוריו דלפו לרשת והם מסתובבים ברשתות הפלסטיניות. בסרטון מאיים שהפיצה תנועה בשם "תנועת פאודה פלסטין" מופיעות בין השאר תמונות אשתו וילדיו לצד פרטיהם האישיים, כתובת מגוריו ותמונת ביתו.

קובי יקותיאל סיפר כי הוא חושש במיוחד בשל העובדה שהוא עוסק במקצוע השיפוצים וכחלק מעבודתו הוא מעסיק פועלים ערבים באופן תדיר. "אני מעסיק עובדים ערבים, הם מכירים אותי ויודעים איפה אני גר", אמר, "זה נכון שהם אנשים נחמדים ואני נחמד אליהם ואני מפנק אותם אבל אני כבר לא יודע מאיפה זה יכול להגיע".

עוד הוסיף בשיחה עם N12: "אני לא יודע מה להגיד לילדים שלי, אבל אמרתי לאשתי שלא תצא מהבית ותהיה יותר ערנית למה שקורה, נראה מה המשטרה תעשה עם זה".

בפיגוע עצמו, שמונה בני אדם נפצעו בדריסה ודקירה ברחוב פנחס רוזן שבצפון תל אביב, חלקם במצב קשה. המחבל נוטרל בזירה על ידי אזרחים. הנפגעים פונו לבתי החולים איכילוב ובילינסון שלושה מהם באורח קשה, שניים במצב בינוני והשאר במצב קל.

המחבל נסע ברכב מדרום לצפון ופגע בהולכי רגל שעמדו בתחנה בכניסה למרכז המסחרי ברחוב פנחס רוזן. לאחר מכן יצא מהרכב ודקר אחרים עם חפץ חד, עד שחוסל. לשכת ראש הממשלה מסרה כי נתניהו מקבל ממזכירו הצבאי עדכונים שוטפים על הפיגוע בת"א ועוקב אחר ההתרחשות.

מהמשטרה מסרו לאחר האירוע כי "בתום חקירת הפיגוע בתל אביב , יבחנו השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, את הדרך לציין לשבח את האזרח שניטרל את המחבל בזירה ובכך מנע פיגוע קשה יותר". 

 

פיגוע בתל אביב משטרה חשש לחייו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד