א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הצתה מכוונת?

המסעדה האהובה על בני הזוג נתניהו נשרפה

מסעדת פושקין במוסקבה שבה נהגו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו לסעוד, עלתה באש יחד עם מסעדה שכנה ברחוב יוקרתי בבירת רוסיה | לפי הדיווחים, כמאה בני אדם שהו במסעדה בעת פרוץ השריפה, והם התבקשו להתפנות מהמקום במהירות האפשרית 

המסעדה האהובה על בני הזוג נתניהו נשרפה
השריפה במסעדה צילום: צילום מסך

שתי מסעדות יוקרתיות במוסקבה בירת רוסיה, עלו באש בערבו של יום חמישי. המסעדות, 'פושקין' ו'טורנדוט', הממוקמות ברחוב טברסקיה היוקרתי בבירת רוסיה, נחשבות למקום עלייה לרגל של אוליגרכים ועד לא מזמן גם של ראשי מדינות. במסעדת פושקין התארחו בעת פרוץ השריפה כמאה בני אדם, שהתבקשו להתפנות במהירות האפשרית יחד עם יושבי המסעדה השכנה. טרם נודעה הסיבה לשריפה.

מסעדת פושקין היא המסעדה הרוסית האהובה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שהרבו להתארח בה במהלך ביקוריו המדיניים של ראש הממשלה ברוסיה.

המסעדה נפתחה בשנת 1999 והיא מתמחה במטבח רוסי יוקרתי. במסעדה שלושה חללים המעוצבים בסגנון המאה ה-19 ובהם מוצגים חפצים עתיקים, בהם גם ספרים היסטוריים. במסעדה הלא כשרה כמובן - מחירי המנות יקרים במיוחד, כך שהיא מיועדת לבעלי ממון בלבד כמו אוליגרכים ופוליטיקאים שיכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים של חמש ואפילו שש ספרות לארוחה.

מסעדה שריפה מוסקבה רוסיה בנימין ושרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד