י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החברה הסירה מהמדפים

בן 8 נחנק מממתק ואושפז במצב קשה

ילד בן 8 מלייקווד אושפז במצב אנוש לאחר שנחנק מממתק פופולרי. הממתק הוסר מגרונו במהירות וכעת מצבו קשה אך יציב. פורסם שמו לתפילה | ההורים מתבקשים לשים לב מה הילדים מכניסים לפה

בן 8 נחנק מממתק ואושפז במצב קשה
הממתק ממנו נחנק הילד צילום: Yeshiva world news

מתנדבים מארגון הצלה בלייקווד ניו ג'רזי, הוזעקו ביום חמישי האחרון לבית מגורים בלייקווד בעקבות ילד בן 8 שנחנק מממתק שאכל, הילד פונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש. בחסדי שמים מאז מצבו השתפר והתייצב.

אתר Lakewood Alerts דיווח, כי האירוע התרחש ביום חמישי אחר הצהריים - צום שבעה עשר בתמוז, בביתו של הילד, המתנדבים גילו בגרונו כדור קטן של מממתק פופולרי שנתקע בגרונו. הממתק הוסר מגרונו במהירות, אך כאמור עקב חוסר חמצן במשך דקות ארוכות הילד אושפז במצב קשה מאוד כשנשקפה סכנה לחייו, אך כאמור כעת מצבו יציב.

יצרנית חברת הממתקים שבן 8, נחנק ממנו, הורידה את הממתק מהמדפים לאחר קמפיין מאסיבי שיזמה משפחתו של הילד. המשפחה סיפרה ל-Lakewood Alerts שדוד אריה אכל את הממתק כשהכדור הלבן שבתוכו התנתק מהממתק, והוא בלע אותו בטעות וכך נחנק.

בהודעה שנשלחה לכל החנויות שמוכרות את הממתקים - 'רולר דיפר' ו'רולר בול', מסרה היצרנית כי הגיעה לידיעתם שישנה בעיית בטיחות. "אנא הסר את הפריטים מהמדפים בחנויות, במשלוח הבא תקבלו זיכוי מלא", נכתב בהודעה.

משפחתו של הילד דיווחה כי כעת מצבו יציב, אך הוא עדיין זקוק לתפילות. אנא התפללו לרפואת הילד דוד אריה בן ברכה לרפו"ש בתוך שאר חולי ישראל.

מומלץ להורים לוודא שכל הממתקים שנקנים לילדים בטוחים ואינם מכילים סכנת חנק.

אנוש חנק ממזון חנק מאוכל ממתק לייקווד בן 8

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד