כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מבית ישראל ללייקווד

תיעוד ענק ומסכם: מסע החיזוק של המשגיח דמיר בארה"ב

מסע חיזוק וביקור מרומם ערך המשגיח הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל בארה"ב שם מסר שיחה בישיבת לייקווד ובהיכלי התרוה וביקר בבתיהם של גדולי הדור באמריקה. 'בחדרי חרדים' עם גלריה מסכמת מהביקור המיוחד 

תיעוד ענק ומסכם: מסע החיזוק של המשגיח דמיר בארה"ב
הגר"ב פינקל במסע בארה"ב צילום: באדיבות המצלם

הדים נרחבים לביקורו המרומם של המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל היכלי התורה בליקווד וכן אצל גדולי התורה בארה"ב כאשר אלפים עוברים להתברך מפיו בישיבות ובשעות קבלת הקהל.

גולת הכותרת של המסע היתה השיחה בהיכל בית מדרש גבוה דלייקווד בהשתתפות אלפים ובראשותם של כל ראשי הישיבה, כמו"כ ביקר בביתם של ראשי הישיבה הגאון רבי מלכיאל קוטלר והגאון רבי ירוחם אולשין. 

במהלך הביקור נכנס המשגיח לביקור נדיר בביתו של זקן ראשי הישיבות וראש ישיבת פילדלפיה הגאון רבי שמואל קמינצקי אשר מפאת חולשתו כמעט ואינו מקבל קהל, אך לשמע בואו של המשגיח הביע קורת רוח מרובה ושוחח עמו זמן ממושך ואף ביקש להתפלל עמו תפילת מעריב לרגל היארצייט של אימו.

כמו"כ השתתף המשגיח בשמחת החתונה לנכדו של הנגיד המפורסם ר' הערשי פרידמן עם נכדתו של הרב שלמה זלמן גוטפרוינד ידידו של המשגיח ומקורב גדול לאביו הגר"א פינקל זצוק"ל, בחופה פגש המשגיח את האדמו"ר מהר"א מסאטמר ושוחח עמו ממושכות בענייני השעה.

בהמשך נסע המשגיח למונסי שם נערך מספד גדול שאורגן ע"י הנגיד המפורסם ר' דוד בודנר על מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל בהשתתפות אלפים, בראשותם של גדולי ישראל, כשאת המשא המרכזי נשא המשגיח.

משם נסע המשגיח להרים ונשא שיחות בכמה ישיבות שם ואף ערך ביקור מרומם בביתו של הגאון רבי אלי' בער וואכטפויגל ראש ישיבת סאוט פלוסברג. בשב"ק שהה המשגיח בעיר דיל וביקר בכל הקהילות ביקור שהשאיר חותם אדיר כמו"כ ביקר בכמה בתי נגידים שם לטובת ישיבת מיר המעטירה.

את המסע חתם המשגיח בביקור בפאסייק שם נשא שיחה מוסרית בהיכל הישיבה.

צפו בגלריה מסכמת מהמסע 

הרב בנימין הצדיק הרב פינקל מסע חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד