כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פונו לרמב"ם

חמישה נפגעו בתאונת דרכים עם מעורבות שלושה רכבים

מתנדבי הצלה הוזעקו הלילה לשדרות ההגנה בחיפה בעקבות דיווח על תאונת דרכים בה היו מעורבים שלושה רכבים. חמישה בני אדם בהם שתי נשים במצב בינוני פונו לבית החולים רמב"ם 

חמישה נפגעו בתאונת דרכים עם מעורבות שלושה רכבים
התאונה בחיפה צילום: אנשי הדממה בטלגרם

חמישה בני אדם נפגעו בתאונת דרכים עם מעורבות שלושה רכבים ברחוב שדרות ההגנה בחיפה ופונו במצבי פציעה שונים לבית החולים רמב"ם.

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לשתי נשים כבנות 40 עם חבלות בפלג גופן העליון במצב בינוני, ולשלושה נפגעים במצב קל, והם פונו להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר.

חובש בכיר בהצלה, שבח רוטנשטרייך שהגיע ראשון למקום דיווח: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי, מצאתי זירת תאונת דרכים קשה בה היו מעורבים שלושה רכבים פרטיים כשמספר נוסעים נלכדו ברכביהם. לאחר שחולצו ע"י לוחמי האש, הענקתי יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, לאשה כבת 40 עם חבלות בבטן ובחזה, ולאשה כבת 37 עם חבלות בגפיים העליונות, והן פונו במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בעיר. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני ל-3 נפגעים נוספים, ופינינו אותם במצב קל להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר".

יעקב ויינשטיין, חובש בצוות האמבולנס של איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשתי נשים (כבנות 30) שנפצעו באורח בינוני ולחמישה נפגעים במצב קל".

תאונת דרכים חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד