כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כמעט רבע מיליון

אוקראינה פרסמה את מספר החיילים הרוסים שנהרגו מאז תחילת המלחמה

אוקראינה הודיעה שהיא הרגה כמעט 250,000 חיילים רוסים מאז החלה הפלישה הרוסית לאוקראינה. לפי המטה הכללי האוקראיני, הושמדו גם 315 מטוסים רוסיים, 309 מסוקים ו-3,666 מל"טים

אוקראינה פרסמה את מספר החיילים הרוסים שנהרגו מאז תחילת המלחמה
מלחמת אוקראינה - רוסיה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

הצבא האוקראיני מסר ביום שבת כי יותר מ-233,000 חיילים רוסים נהרגו מאז רוסיה פתחה לראשונה בפלישה בפברואר 2022. ההודעה פורסמה ברשתות החברתיות על ידי החשבון הרשמי של המטה הכללי של הכוחות המזוינים של אוקראינה.

בהודעה נאמר גם כי 4,074 טנקים רוסיים ו-4,346 מערכות ארטילריה הושמדו, נכון ליום שבת. לפי המטה הכללי האוקראיני, הושמדו גם 315 מטוסים רוסיים, 309 מסוקים ו-3,666 מל"טים.

חשוב לציין כי סוכנויות ידיעות באירופה לא הצליחו לאמת את המספרים שסיפקו הכוחות האוקראינים, וכל הנתונים שסיפקה רוסיה באופן טבעי מראים תמונה אחרת לגמרי.

בתוך כך ראשי המדינות של 31 המדינות החברות בנאט"ו אמורים להיפגש ביום שלישי הקרוב לפסגה בת יומיים בבירת ליטא וילנה. נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי צפוי להשתתף בפסגה. מדינות חברות בנאט"ו כמו ליטא ופולין בעד צירוף אוקראינה לאחר סיום אפשרי של המלחמה. מדינות אחרות כמו גרמניה הציעו שהצטרפות אוקראינה צריכה להיות אחרי מילוי דרישות קודמות.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיילים הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד