כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מהלך חשוב

ניצחון לטסלה מול חברת מרצדס בנץ

מרצדס תטעין את מכוניותיה מרשת הטעינה של יצרנית הרכב החשמלי ובכך רושמת ניצחון על אחת היריבות הגרמניות החשובות ביותר של יצרנית הרכב החשמלי

ניצחון לטסלה מול חברת מרצדס בנץ
מרצדס בנץ חשמלית נטענת בתחנת טסלה צילום: יצרן

טסלה רושמת ניצחון על אחת היריבות הגרמניות החשובות ביותר של יצרנית הרכב החשמלי.

מרצדס בנץ הגרמנית מודיעה בהודעה רשמית כי החל בשנת 2025 המכוניות שלה יוכלו להיטען ברשת תחנות הטעינה המהירה של טסלה בארצות הברית. כדי לעשות זאת, מרצדס תצייד את המכוניות שלה שישווקו בארה"ב בשקעי טעינה אשר מתאימים לתקעים של טסלה וכך יוכלו בעלי מכוניות מרצדס להשתמש ב- 12 אלף עמדות טעינה מהירה של טסלה.

בכך מצטרפת מרצדס בנץ ליצרני רכב נוספים כדוגמת פורד ופולסטאר אשר כבר הודיעו כי מכוניותיהם יוכלו להשתמש ברשת הטעינה העניפה של טסלה שכבר קיימת ופעילה. במקביל מודיעה מרצדס כי תפתח בארצות הברית רשת טעינה משל עצמה שתחל לפעול כבר בשלהי השנה הנוכחית.

בנוסף, עד שנת 2025 יוכלו בעלי מכוניות מרצדס חשמליות בארצות הברית להשתמש בעמדות הטעינה המהירות של טסלה באמצעות מתאם. כיצד יריבות היסטוריות כה כבדות הולכות יד ביד? לדברי אוה קולוניאוס, יושב ראש מועצת המנהלים של מרצדס: "העדיפות האסטרטגית שלנו ברורה: לבנות את המכוניות הנחשקות ביותר בעולם. כדי להאיץ את המעבר לרכב חשמלי אנו צריכים לשדרג את כל חוויית השימוש ברכב החשמלי כולל טעינה מהירה ואמינה בכל מקום בו מרצדס יכולה להציע כזה פתרון".

טסלה מרצדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד