כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
286 מיליון שקל עלות

עובדי המדינה יקבלו דילים טובים על הביטוח

וועדת המכרזים של חטיבת השכר באגף החשב הכללי מפרסמת כי היא מזמינה את חברות הביטוח להתמודד במכרז על ביטוחי הרכב הפרטיים של עובדי המדינה

עובדי המדינה יקבלו דילים טובים על הביטוח
תאונת דרכים צילום: רוני נאק

מכרז ביטוחי הרכב של עובדי מדינת ישראל יוצא לדרך וההיקף עצום: וועדת המכרזים של חטיבת השכר באגף החשב הכללי מפרסמת כי היא מזמינה את חברות הביטוח להתמודד במכרז אשר נחשב לגדול ביותר מסוגו בישראל: מכרז ביטוחי הרכב הפרטיים של עובדי המדינה.

כלומר המכרז בו הרכב הפרטי של עובדי המדינה יבוטח. מי כלול במכרז? גימלאי המדינה, עובדי צה"ל, נכי צהל וכמובן גם עובדי המדינה. היקף המכרז הכספי, כך מפרסמת וועדת המכרזים הוא 286 מיליון שקל. היקף המכרז הוא 62 אלף מבוטחים.

הנתון הזה מעניין מכיוון שכנראה שבגלל התייקרות הביטוחים, שעליה כתבנו היום, יותר עובדי מדינה רוצים להיות חלק מהמכרז הזה שכנראה שהתנאים בו הם תנאים טובים. הנתונים של מדינת ישראל שהתפרסמו לקראת מכרזי העבר של ביטוחי עובדי המדינה, כלומר מה שפורסם לפני פרסום המכרזים הקודמים, מלמדים שרק בשנה שעברה (2022) היקף המכרז היה יותר קטן: מספר המשתתפים נאמד אז ב- 55 אלף מבוטחים. שנה לפני זה (2021) היה מדובר על 51 אלף מבוטחים. בשנה שעברה אגב הזוכות היו WESURE  ו-ביטוח ישיר.

ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד