כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
במחאה על הרפורמה

רשת ביג מאיימת בהשבתת מרכזי הקניות ביום שלישי

רשת מרכזי הקניות ביג הודיעה כי במידה והחוק לביטול עילת הסבירות יאושר מחר בקריאה ראשונה, מרכזי הביג ברחבי הארץ יושבתו ביום שלישי. לאחר שהחלו התארגנויות לחרם מצד תומכי הרפורמה, השר איתמר בן גביר כתב: "גם אני מחרים את קבוצת ביג עד שיחזרו בהם ויתנצלו"

רשת ביג מאיימת בהשבתת מרכזי הקניות ביום שלישי
מרכז 'ביג' צילום: פלאש 90

רשת מרכזי הקניות ביג הודיעה הבוקר (ראשון) כי במידה והחוק לביטול עילת הסבירות יאושר מחר בקריאה ראשונה, מרכזי הביג ברחבי הארץ יושבתו ביום שלישי.

בהודעה לתקשורת נכתב: "במידה והחוק לביטול עילת הסבירות במתכונתו הנוכחית יאושר בקריאה ראשונה ביום שני בכנסת, נראה במהלך צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל, וצעד נוסף בדרך לדיקטטורה".

עוד נכתב: "חקיקה כזו תהווה פגיעה אנושה בוודאות העסקית והכלכלית של ישראל, ותסכן באופן ישיר ומיידי את קיומנו כחברה מובילה בישראל. על מנת למחות באופן חריג ולמנוע את העברת החקיקה המושחתת הזו, אנו נשתתף ביום ההשבתה שמתוכנן ביום שלישי. מרכזי ביג מקרית שמונה ועד אילת יושבתו וייסגרו".

עוד כתבו: "כשהמדינה רועדת ונקרעת מבפנים אין באפשרותנו לשבת על הגדר ובעת הצורך ועם התקדמות החקיקה והביזה של הקופה הציבורית אותה אנו מממנים אף נחריף את צעדנו".

לאחר שהחלו התארגנויות לחרם מצד תומכי הרפורמה, השר איתמר בן גביר כתב בתגובה: "גם אני מחרים את קבוצת ביג עד שיחזרו בהם ויתנצלו. בעלי עסקים שמתערבים פוליטית ומחרימים חצי עם ראויים לגינוי מכל גווני הקשת הפוליטית. חוק לביטול עילת הסבירות יעלה מחר להצבעה למרות כל אותם אלו הפועלים בבריונות".

הרפורמה המשפטית ביג איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד