כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בעקבות הציוץ

תושב חולון נעצר בחשד להטרדת העדה הדס קליין

הלילה עצרו שוטרי להב 433 גבר המתגורר בחולון, שכתב נגד עדת התביעה במשפט נתניהו הדס קליין: "בעזרת השם היא לא תראה אור יום. לה ולמשפחתה זה יעלה בדם"

תושב חולון נעצר בחשד להטרדת העדה הדס קליין
אילוסטרציה צילום: pixabay

שוטרי להב 433 עצרו הלילה גבר מחולון בחשד לאיומים והטרדה ברשת נגד עדת תביעה במשפט נתניהו הדס קליין, ובחשד להסתה לאלימות נגד אחרים. בסיום חקירתו החשוד נכלא והבוקר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ.

בציוץ שפרסם בטוויטר והוביל למעצר כתב העצור: "בעזרת השם היא לא תזכה לראות אור יום. גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים ראש ממשלה. זה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה הם לא יהיו חסינים. אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה ואותה קודם כל".

נזכיר כי בינואר הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לבית משפט השלום בת"א כתב אישום כנגד מנחם רביב (60) מטבריה, בגין הטרדת עדת התביעה הדס קליין.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אלכסנדרה קרא עולה כי כחודש וחצי לאחר שקליין סיימה את עדותה בבית המשפט המחוזי במסגרת משפטו של ראש הממשלה נתניהו, פרסם רביב ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, ובהם כתב: "ימח שמה של הבולשביקית מפא"ינקית הדס קליין הארורה, היא וכל חבר מרעיה שטפלו האשמות שווא על מר בנימין נתניהו", וזאת בליווי תמונתה של קליין ממהלך עדותה.

הדס קליין איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד