כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
ביום ג' זה קורה

סיפורי הישועה לא מפסיקים לזרום: הגר"ש גלאי מתכונן למעמד השנתי בבית השונמית

לפני 11 שנים הסמיך מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל את עמוד הישועות הגר"ש גלאי, לפעול ישועה לחשוכי הילדים, בבית האשה השונמית • הסגולה הנפלאה שבה החזיקו מרן הסטייםלר ובנו מרן שר התורה שליט"א ממשיכה, ומדי שנה נקשרים בה מאות סיפורי ישועה • ביום שלישי זה קורה שוב

סיפורי הישועה לא מפסיקים לזרום: הגר"ש גלאי מתכונן למעמד השנתי בבית השונמית
הגר"ש גלאי מעתיר בתפילה צילום: קופת העיר

אחד מסיפורי הישועה הפלאיים והמפורסמים ביותר בתנ"ך, הוא לאל ספק המעשה עם אלישע הנביא ובנה של האשה השונמית. כך בהבל פיו של איש האלוקים, זכתה האשה השונמית להיפקד בזרע של קיימא, והנביא עמד על דיבורו ופעל שאכן יהיה זה זרע של קיימא, כמו שביקשה האשה: "איש האלוקים אל תכזב בשפחתך".

להעברת שמות לישועה שלכם הקליקו כאן>>



הוכשר הדור, ובעשורים האחרונים יכולים יהודים מכל קצווי תבל להגיע אל הבית ההיסטורי שלפי המסורת התגוררה בו האשה השונמית, בו היתה עליית הקיר שבה התגורר אלישע הנביא, וכאן, בבית הזה הוציא מפיו את המילים הקדושות שחוללו את הפעולה הנפלאה וזיכו את האשה בזרעא של קיימא.

על פי יסודות הקבלה והחסידות, ההשפעה שהושפעה במקום הזה שרירה וקיימת לעולמי עולמים, ולכן נהג מרן הסטייפלר הקדוש להגיע אל הבית העתיק, ולהתפלל בו עבור חשוכי הילדים, ולפעול ישועות דווקא במקום הקדוש הזה.

גם בנו מרן שר התורה, שזמנו היה יקר במיוחד כידוע, ושלא נסע כמעט אף פעם לקברי צדיקים וכדו', הטריח את עצמו בשנת תשע"ב ונסע לביתה אשהה ושנמית כדי להתפלל עבור חשוכי ילדים, ואכן רבים רבים נושעו באותן תפילות.

שנה לאחר מכן הסמיך מרן שר התורה זצ"ל את תלמידו חביבו הגאון רבי שמעון גלאי, להמשיך את המורשת ולפעול ישועות בבית האשה השונמית.

מאז נקשרים מאות סיפורי ישועה בכל שנה ושנה בסגולה הנפלאה הזאת.

להעברת שמות לישועה שלכם הקליקו כאן>>

וכך ביום שלישי הקרוב יצא עמוד הישועות פעם נוספת לפקוד את בית האשה השונמית, השוכן בטבורו של הכפר הערבי סולם (שונם). אין כמעט גישה אל הכפר ואין גישה אל הבית. ומי שרוצה בכל זאת להגיע - צריך להכנס למושב “מרחביה״ - שם ישנו כביש עפר תחוח ומוזנח. הרכב יקפץ על האבנים הלא ישרות, ויתקדם עד שיגיע אל תוככי המקום: סולם.

בלב ליבו של הכפר, עומד המקום הפלאי הזה, עומד ומחכה לנו, בית האישה השונמית.


גם השנה יפעל הגר"ש גלאי ישועות לחשוכי הילדים, כי כך היו מילות הנביא: “לַמּוֹעֵד ... כָּעֵת חַיָּה אַתְּ חֹבֶקֶת בֵּן ...״.

נביא גוזר, והקב״ה מקיים. שם בשונם נפתחו השמים מעבר לגדר הטבע, איפה שנגמרו כל הסיכויים, כשכולם כבר פסקו מלהאמין – שם קרה הנס. נס שהופך את המציאות. שם נפתחו הצינורות.
למועד הזה, אמא, אתם חובקים!!!

הסעות למעמד מירושלים: בתחנת האבן ברח. שמואל הנביא 79 בשעה 14:15(70 ₪). מב"ב ליד מגדל המים חזון איש 64 בשעה 14:30(60 ₪). ממו"ע: כיכר השבטים בשעה 14:30 (60 ₪). מאלעד: בתחנה ביציאה מהעיר בשעה 14:40 (60 ₪).ההסעות מיועדות לתורמים ולמבקשים להודות בלבד.

להעברת שמות לישועה שלכם הקליקו כאן>>

קופת העיר הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד