י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מקורב לשרי הליכוד

השרה פוצצה את הפגישה - כי פעיל הליכוד לא הורשה להיכנס

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן לקחה חלק בפגישה מקצועית שעסקה בזיהום הסביבתי בעקבות הפיצוץ בהרצליה - אך החליטה לפוצץ אותה בשל כך שראש העירייה לא הסכים להכניס פעיל ליכוד שהורשע בעברו פלילים

השרה פוצצה את הפגישה - כי פעיל הליכוד לא הורשה להיכנס
רפי קדושים עם בכירי הליכוד צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

בשבוע שעבר הוזמנה השרה להגנת הסביבה עידית סילמן לפגישה סביב זיהום סביבתי שעשוי היה להיגרם מפיצוץ המפעל הישן בהרצליה. בעת שהגיעה לחניון הסמוך למבנה העייריה בו אמורה הייתה להתקיים בפגישה, הודיעה סילמן כי היא מעוניינת לצרף לפגישה פעילי ליכוד.

לפי פרסום ב'חדשות 12', ראש עיריית הרצליה משה פדלון סירב לאפשר לפעיל הליכוד שהורשע בעברו רפי קדושים לקחת חלק בישיבה. בתגובה לכך השרה סילמן החליטה לעזוב את המקום.

לשכת סילמן הגיבה לידיעה: "השרה סילמן מקבלת באהבה את הניסיונות לפגוע בה כתגמול על תרומתה המרכזית להפלת הממשלה הקודמת והקמת ממשלה לאומית בראשות הליכוד. מהלך שהיא מאוד גאה בו. השרה להגנת הסביבה הגיעה להזמנת נציגי הליכוד למפגש בעיר. השרה לא שוחחה עם ראש העיר ועל כן גם לא ביקשה ממנו להכנס עם משתתף מטעמה למפגש כזה או אחר. בקיצור, עוד פייק".

בכיר בעיריית הרצליה הסביר כי "המטרה של סילמן בדרישתה לשיתופו של קדושים בישיבה - היא להוציא תמונה משותפת של ראש העירייה פדלון עם קדושים, כדי לחזק את מעמדו לקראת הבחירות לרשויות המקומיות".

עידית סילמן עשן הרצליה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד