י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משתדרגים

שינוי מטורף בוואטסאפ: העברת היסטוריית הצ'אטים בסריקת קוד QR

וואטסאפ הודיעה כי תאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית השיחות והקבוצות שלהם בקלות, בלי הצורך להסתמך על הגיבוי בענן של אותם צ'אטים, פשוט סרקו את הברקוד והצאטים אצלכם במכשיר החדש  

 שינוי מטורף בוואטסאפ: העברת היסטוריית הצ'אטים בסריקת קוד QR
אילוסטרציה צילום: unsplash

וואטסאפ הודיעה כי תאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית השיחות והקבוצות שלהם בקלות, בלי הצורך להסתמך על הגיבוי בענן של אותם צ'אטים, כך דווח ב'geektime'.

למעשה עד כה כדי לעבור למכשיר חדש ואיתו ההתכתבויות של הוואטסאפ הישנות שלכם הייתם תלויים בחסדו של גיבוי הענן שלכם – כדי שאלו אכן יישמרו [בעיקר למי מכם שלא שילמו לאפל על גיבוי ב-iCloud] או הגיבוי המקומי במכשיר ואז ייטענו מחדש במכשיר החדש שלכם אחרי שתשרפו לא מעט זמן, נראה שכעת נמצא הפתרון.

השינוי החדש שווטסאפ מציעה יאפשר למשתמשים לפתוח את וואטסאפ במכשיר החדש שלהם, ושם יהיה קוד QR שאותו יוכלו לסרוק עם המכשיר הישן שלהם כדי להעביר את השיחות בין המכשירים.

ע"פ הדיווח ב'geektime', האפשרות תופיע בהגדרות וואטסאפ, תחת "צ'אטים", שם תמצאו את האפשרות החדשה של "העברת צ'אטים". מארק צוקרברג, שהציג את השינוי, הראה כיצד במכשיר הישן נפתחת חלונית מצלמה לסריקת הקוד במכשיר החדש, ולאחר הסריקה קופצת בקשה לחיבור בין המכשירים לטובת העברת השיחות. 

שני דברים שחשובים להדגיש: שףאתם צריכים שני מכשירים פעילים בזמן ההעברה. כלומר, אם המכשיר הישן הושבת, נגנב או סתם לא נדלק – הטריק הזה לא יעבוד. הכוכבית השנייה היא שכדי לבצע את ההעברה הזו אתם חייבים שני מכשירים בעלי אותה מערכת ההפעלה. ערקתם מאנדרואיד לגן הסגור? עזבתם את iOS לאנדרואיד? לא תוכלו להשתמש בפיצ'ר החדש.

הפיצ'ר החדש התחיל להגיע לחלק מהחברים בבטא של וואטסאפ באנדרואיד וב-iOS, אבל טרם ידוע מתי הוא יגיע לכלל המשתמשים.

 

 

וואטסאפ WhatsApp פיצ'ר חדש שינוי אפליקציות מובייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד