כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הנסיבות נחקרות

הלך על הכביש באיילון, נפגע מרכב ונהרג

הולך רגל נהרג הערב בכביש 20 סמוך למחלף השלום לאחר שככל הנראה צעד על הכביש ונפגע מרכב חולף. הוא הובהל לבית החולים איכילוב במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נקבע מותו

הלך על הכביש באיילון, נפגע מרכב ונהרג
זירת התאונה באיילון צילום: דוברות איחוד הצלה

בן 40 נפצע אנושות מפגיעת רכב חולף עת שהלך על כביש 20 - איילון דרום סמוך למחליף השלום, בבית החולים נקבע מותו. מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 20 איילון דרום, סמוך למחלף השלום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב, גבר כבן 40 במצב אנוש, עם חבלה רב מערכתית, תוך פעולות החייאה. אך כאמור בבית החולים קביו הרופאים את מותו.

פראמדיקית מד"א, מרלן ברינצקי וחובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א חזי גוטמן, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב על הכביש מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ופיננו בדחיפות לבית החולים כשמצבו אנוש."

שמוליק אברהם, חובש ונהג האמבולנס של איחוד הצלה סיפר: "במהלך נסיעה בכביש 20 סמוך למחלף השלום אזרחים עצרו אותנו והראו לנו גבר שנפגע מרכב פרטי. הוא שכב על הכביש והיה מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה".

אהרון אביטל, חובש באיחוד הצלה הוסיף: "ביצענו פעולות החייאה בגבר כבן 40 לאחר שנפגע ככל הנראה מרכב פרטי. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כאשר מצבו מוגדר אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח על פגיעת רכב באדם שהלך על הכביש איילון דרום בסמוך למחלף לה גווארדיה. הגבר הנפגע פונה לבי"ח וולפסון במצב אנוש ושם נקבע מותו. נסיבות האירוע נבדקות".

איילון כביש 20 תאונת דרכים קטלנית תאונה קטלנית הולך רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד